Guardian Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angels vs Dark Angels
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Een donkere schim aan de donkere rivier

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Een donkere schim aan de donkere rivier Empty
BerichtOnderwerp: Een donkere schim aan de donkere rivier   Een donkere schim aan de donkere rivier I_icon_minitimedo jun 25, 2009 2:55 pm

Bale lande aan de rivier. Zijn zwarte vleugels valde nu niet te veel op. Hij keek in het water en grijnsde eventjes. "Dit is dus waar ik heen moest van de ouders"zei hij met een gemene toon in zijn stem. Het weer veranderde meteen. Een bliksemslag klonk nu. Zijn welkomst cadeautje aan de rivier. Nog bliksemschichten volgde. Er bleven er komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

Een donkere schim aan de donkere rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een donkere schim aan de donkere rivier   Een donkere schim aan de donkere rivier I_icon_minitimedo jun 25, 2009 2:59 pm

scott kwam aangevlogen. hij bestudeerde de wolken en toen bale. "Het is wel goed hoor nu." zei gabriel met een glimlach. Hij bestudeerde bale verder. "Van waar kom je?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Een donkere schim aan de donkere rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een donkere schim aan de donkere rivier   Een donkere schim aan de donkere rivier I_icon_minitimedo jun 25, 2009 3:04 pm

Hij draaide zich naar Scott en keek hem aan. "Van een plaats die iedereen wel kent maar gevreesd is"zei hij tegen hem. Hij keek hem aan met een kwade blik omdat hij dacht dat hij een Angel was. Hij sloeg zijn armen over elkaar en keek hem aan. "En wie mag jij wel zijn en waar kom jij vandaan"zei hij tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

Een donkere schim aan de donkere rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een donkere schim aan de donkere rivier   Een donkere schim aan de donkere rivier I_icon_minitimedo jun 25, 2009 3:12 pm

"hahaha weer zo 1tje, agja ik kan je niet kwalijk nemen. Ik ben scott, ik ben een angel maar ik hoor niet bij hun, ik hoor bij niemand. ik ben verbannen uit de hemel. Ik help alletwee de kanten. zowel de dark angels als de angels. In een group zit ik ook niet, en dat ben ik ook niet van plan te doen, tenzij iemand mij een heel aantrekkelijk aanbod doet of mij een hele goede reden geeft. Dus je hebt eigenlijk geen rede om me te haten." hij keek bale met een emotieloos gezicht aan. "En ja voor als je het zou willen weten ik heb al dark angels en angels om het leven gebracht. Dat is voor mij een makkelijke karwei. moest je mijn krachten kennen." Hij liep naar bale en schudde hem de hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Een donkere schim aan de donkere rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een donkere schim aan de donkere rivier   Een donkere schim aan de donkere rivier I_icon_minitimedo jun 25, 2009 3:15 pm

"Zozo eentje voor beide kanten. Kunnen we best gebruiken"zei hij met een schijnheilige blik. Enigzins Scott kwam hem bekent voor maar hij kon hem niet thuisbrengen. Hij liet het ophouden met bliksemen maar de lucht bleef grauw. Het zou weldra gaan regen. Hij wachte af wat Scott zou gaan zeggen. Hij keek even naar zijn zwarte vleugels. "Vertel me wat brengt je hier"vroeg hij aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

Een donkere schim aan de donkere rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een donkere schim aan de donkere rivier   Een donkere schim aan de donkere rivier I_icon_minitimedo jun 25, 2009 3:19 pm

"Ik ben op verkenning. en ik zoek een paar nieuwe angels of darkangels om vrienden mee te worden. met de leider van the angels ben ik al bevriend, nu nog een paar vrienden. En ik zag een paar rare wolken dus ik dacht dat daar wel meer achter zat." Hij bekeek bale. "Ik heb het gevoel dat ik je van ergens ken, kan dat?" Vroeg hij aan bale
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: Black wing [A] (krijgster)
Partner: Gabri you're my dark Angel forever (L)

Een donkere schim aan de donkere rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een donkere schim aan de donkere rivier   Een donkere schim aan de donkere rivier I_icon_minitimedo jun 25, 2009 3:21 pm

Chelsea zat wat verder te luisteren naar de twee. zelf had ze geen zin om op te staan en naar de twee jongens toe te lopen. Ze zuchtte eens diep
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Een donkere schim aan de donkere rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een donkere schim aan de donkere rivier   Een donkere schim aan de donkere rivier I_icon_minitimedo jun 25, 2009 3:23 pm

Hij bekeek hem is goed. "Je lijkt op een broer van mij maar die zijn allemaal dood altans dat denk ik"zei hij tegen hem. Hij keek even naar het meisje en rolde met zijn ogen. De luwht bleef even grauw. Zijn zwarte vleugels werden donkerder dan het donkerste zwart. Je kon het niet vergelijken met iets of wat. Het was de kleur van de duivel zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

Een donkere schim aan de donkere rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een donkere schim aan de donkere rivier   Een donkere schim aan de donkere rivier I_icon_minitimedo jun 25, 2009 3:31 pm

"wie weet zijn we wel broers." hij keek bale even twijfelend aan en keek toen naar het meisje. "hey sexy, kom er bij. Maar zeg ons eerst wat je bent, een angel of een dark angel" Scott keek naar haar kleine witte vleugeltjes en knipoogde naar bale.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Een donkere schim aan de donkere rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een donkere schim aan de donkere rivier   Een donkere schim aan de donkere rivier I_icon_minitimedo jun 25, 2009 3:36 pm

"Wel wie weet wel"zei hij tegen hem. Hij keek het meisje even aan en g-keek naar Gabriël. Even kwam het terug een herinnering maar die vervaagde meteen weer. Hij schudde zijn hoofd en wachte op het meisje. Hij keek even naar zijn handen en streek het haar uit zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: Black wing [A] (krijgster)
Partner: Gabri you're my dark Angel forever (L)

Een donkere schim aan de donkere rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een donkere schim aan de donkere rivier   Een donkere schim aan de donkere rivier I_icon_minitimedo jun 25, 2009 3:38 pm

"eigenlijk beiden... ik ben Chelsea"zei Chelsea toen en ze stond op. Ze liep naar Scott en Bale toe en keek beiden aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Een donkere schim aan de donkere rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een donkere schim aan de donkere rivier   Een donkere schim aan de donkere rivier I_icon_minitimedo jun 25, 2009 3:40 pm

"Bale"zei hij tegen haar. Weer eentje die denkt dat ze beiden is. Er waren er hier zo te zien wel veel van. Hij keek haar aan en erolde met zijn ogen. "En vanwaar mag jij komen"vroeg hij aan haar. Hij wachte op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: Black wing [A] (krijgster)
Partner: Gabri you're my dark Angel forever (L)

Een donkere schim aan de donkere rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een donkere schim aan de donkere rivier   Een donkere schim aan de donkere rivier I_icon_minitimedo jun 25, 2009 3:42 pm

"van Noorwegen"zei Chelsea rustig en ze keek naar Bale. Ze zuchtte eens diep. Ze wist niet aan welke kant ze stond. Ze wou nooit beslissen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Een donkere schim aan de donkere rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een donkere schim aan de donkere rivier   Een donkere schim aan de donkere rivier I_icon_minitimedo jun 25, 2009 3:52 pm

"Het land der Noren,mooie plaats om van daan te komen"zei hij tegen haar. Hij keek haar aan en zuchte. Hij kon haar helpen met een kant te kiezen. Voor hem was het altijd gemakkelijk geweest. Door wat zijn vader hem altijd vertelde. Maar toen is hij vermoord door een *slechtwoordengebruik*Angel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: Black wing [A] (krijgster)
Partner: Gabri you're my dark Angel forever (L)

Een donkere schim aan de donkere rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een donkere schim aan de donkere rivier   Een donkere schim aan de donkere rivier I_icon_minitimedo jun 25, 2009 3:55 pm

Chelsea keek Bale rustig aan. Ze zag dat hij nadacht "inderdaad het is een mooi land"zei ze met een zachte glimlach. Ze speelde wat met een ketting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Een donkere schim aan de donkere rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een donkere schim aan de donkere rivier   Een donkere schim aan de donkere rivier I_icon_minitimedo jun 25, 2009 3:57 pm

"Hoe komt het dt je geen kant kan kiezen"vroeg hij aan haar zonder ook enige emotie. Hij keek haar aan en wachte af. Hij speelde met een touw dat rond zijn arm hong. Hij klapte eens met zijn vleugels waardoor er een kleine stofwolk ontstond.
Terug naar boven Ga naar beneden
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

Een donkere schim aan de donkere rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een donkere schim aan de donkere rivier   Een donkere schim aan de donkere rivier I_icon_minitimedo jun 25, 2009 3:59 pm

"ik kan je een kant laten kiezen." Zei scott met een valse grijns op zijn gezicht. in gedachten zei hij tegen bale (bale hoort dat) 'Ik denk dat ik famillie van je ben.' Toen keek hij chelsea weer aan. " heb je een vriendje?" zei hij playerig
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: Black wing [A] (krijgster)
Partner: Gabri you're my dark Angel forever (L)

Een donkere schim aan de donkere rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een donkere schim aan de donkere rivier   Een donkere schim aan de donkere rivier I_icon_minitimedo jun 25, 2009 4:01 pm

Chelsea zuchtte "ik heb geen idee... ik denk dat ik toch voor de slechten gaan". Ze keek Bale rustig aan. Toen keek ze naar Scott "neen en ik ben ook niet verliefd". Ze geeuwde subtiel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Een donkere schim aan de donkere rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een donkere schim aan de donkere rivier   Een donkere schim aan de donkere rivier I_icon_minitimedo jun 25, 2009 4:04 pm

"Goede keuze"zei hij tegen Chelsea. Hij keek even naar Bale zei hij 'je lijkt misschien op een van men broers maar dan toch hun karakter was heel anders' Hij keek hem even aan en vloog toen op. Al snel was hij verdwenen. Hij zou later met Bale praten.


Laatst aangepast door Bale op do jun 25, 2009 4:08 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

Een donkere schim aan de donkere rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een donkere schim aan de donkere rivier   Een donkere schim aan de donkere rivier I_icon_minitimedo jun 25, 2009 4:05 pm

"daar kan ik wel voor zorgen" hij keek bale aan. "denk je ook niet?" vroeg hij nu luidop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: Black wing [A] (krijgster)
Partner: Gabri you're my dark Angel forever (L)

Een donkere schim aan de donkere rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een donkere schim aan de donkere rivier   Een donkere schim aan de donkere rivier I_icon_minitimedo jun 25, 2009 4:09 pm

Chelsea keek vaag naar Scott. Ze rolde met haar ogen en speelde met haar ketting. Wat moest ze anders doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

Een donkere schim aan de donkere rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een donkere schim aan de donkere rivier   Een donkere schim aan de donkere rivier I_icon_minitimedo jun 25, 2009 4:23 pm

"Zo wat kom jij hier dan doen als je van noorwegen komt??" hij keek naar chelsea die steeds met haar ketting speelde. met zijn gedachte haalde hij de ketting van haar nek en legde die naast haar op de grond. (dit gebeurde echt) "Je maakt me zenuwachtig"Zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: Black wing [A] (krijgster)
Partner: Gabri you're my dark Angel forever (L)

Een donkere schim aan de donkere rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een donkere schim aan de donkere rivier   Een donkere schim aan de donkere rivier I_icon_minitimedo jun 25, 2009 4:49 pm

"ik ben gevlucht"zei Chelsea en ze lette er niet op dat haar ketting weg was. Ze keek rustig naar Scott.
Terug naar boven Ga naar beneden
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

Een donkere schim aan de donkere rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een donkere schim aan de donkere rivier   Een donkere schim aan de donkere rivier I_icon_minitimedo jun 25, 2009 4:56 pm

"gevlucht voor wat?" scott herinerde zich de tijd dat er op hem gejaagd werd. "moet ik iets voor je doen? wil je wraak?" hij keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: Black wing [A] (krijgster)
Partner: Gabri you're my dark Angel forever (L)

Een donkere schim aan de donkere rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een donkere schim aan de donkere rivier   Een donkere schim aan de donkere rivier I_icon_minitimedo jun 25, 2009 4:58 pm

"de oorlog"zei Chelsea "nee je hoeft niets voor me te doen". Ze glimlachtte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een donkere schim aan de donkere rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een donkere schim aan de donkere rivier   Een donkere schim aan de donkere rivier I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een donkere schim aan de donkere rivier
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rustig bij de rivier....

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Guardian Angels :: Het Donkere Gebied :: De Zwarte Rivier-
Ga naar: