Guardian Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angels vs Dark Angels
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 een roep naar artenis

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

een roep naar artenis Empty
BerichtOnderwerp: een roep naar artenis   een roep naar artenis I_icon_minitimedo jun 25, 2009 6:03 pm

gabriel stond beneden in de hal van het kasteel te wachten op artenis. "Artenis!!" riep hij. "Ik heb nieuws". 'Hij komt waarschijnlijk toch niet na wat er juist is gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

een roep naar artenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: een roep naar artenis   een roep naar artenis I_icon_minitimevr jun 26, 2009 7:39 am

Artenis had de roep gehoord. Hij had zichzelf gezegd niet naar Gabriel te luisteren maar zijn nieuwschierigheid was te sterk. Zijn gedaante veranderde in zijn schaduwgedaante en hij verdween als schaduw in de grond. Met grote snelheid gleed hij de trappen af en de grond over richting de hal. Hij gleed onder Gabriel door en kwam achter hem weer omhoog. ''Interesant, vertel'' sprak hij en verwisselde terug naar zijn normale gedaante. ''Als dit weer een truc is om me aan te vallen dan zal ik je broer moeten mededelen dat hij je begravenis maar vast zal moeten regelen'' zei hij nijdig. Artenis was og niet vergeten wat er de laatste keer was gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

een roep naar artenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: een roep naar artenis   een roep naar artenis I_icon_minitimevr jun 26, 2009 9:03 am

(dit topic loopt nu wel een beetje achter)

"neh het is geen truc iik kom je informatie geven, caltha heeft een dochter die ik straks ga ontvoeren en zal uitleveren aan jou. haar waarschijnlijk niuewe partner is thomas en hij is ontzettend verliefd op haar. als we thomas te pakken kunnen krijgen hebben we caltha ook. Gabriël wist wel dat ertenis hier niet veel aan had, of mischien juist wel. "En ik wil me bij jullie aansluiten." hij keek artenis serieus an
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

een roep naar artenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: een roep naar artenis   een roep naar artenis I_icon_minitimevr jun 26, 2009 9:09 am

Artenis luisterde aandachtig naar Gabriel. Dat Caltha een kind had was oud nieuws voor hem maar dat Thomas haar leuk vond was iets heel anders. En daarbij waardevol. ''Thomas he'' zei hij zacht nadenkend. ''Deze informatie kan ons nog wel van pas komen. Goed gedaan'' zei hij. Artenis keek Gabriel even aan toen hij vroeg of hij zich bij hen aan mocht sluiten. ''Zorg dat je zometeen op de Bloedbrug staat. Daar neem ik de testen af'' zei hij kortaf tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

een roep naar artenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: een roep naar artenis   een roep naar artenis I_icon_minitimevr jun 26, 2009 9:23 am

"oke" gabriel spreide zijn vleugels en vlog weg.

(wat vind ge van deze ava?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





een roep naar artenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: een roep naar artenis   een roep naar artenis I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
een roep naar artenis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een roep naar Artenis
» een roep naar bale
» Artenis the dark leader
» Black Wing {Artenis}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Guardian Angels :: Het Donkere Gebied :: Het Kasteel-
Ga naar: