Guardian Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angels vs Dark Angels
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Rangverdeling en eindtest voor proefleden.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Rangverdeling en eindtest voor proefleden. Empty
BerichtOnderwerp: Rangverdeling en eindtest voor proefleden.   Rangverdeling en eindtest voor proefleden. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 9:02 am

Artenis zat bij de bloedbrug op een grote rots. Hij staarde in de verte en wachtte op Bale, Gabriel en Chelsea. Hij had naar hen alledrie een boodschapper gestuurt met als opdracht naar de bloedbrug te komen voor de rangverdeling. En voor Gabriel en Chelsea ook meteen de eindtest van hun proeftijden. Artenis speelde gedachteloos met een klene dolk tussen zijn vingers terwijl hij wachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

Rangverdeling en eindtest voor proefleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rangverdeling en eindtest voor proefleden.   Rangverdeling en eindtest voor proefleden. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 9:08 am

gabriël streek neer voor artenis, "Ik ben er." zei hij emotieloos. "De boodschapper zei iets over een eindtest als ik het goed heb verstaan?" hij keek artenis aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Rangverdeling en eindtest voor proefleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rangverdeling en eindtest voor proefleden.   Rangverdeling en eindtest voor proefleden. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 9:14 am

''Dat klopt'' zei Artenis zonder Gabriel aan te kijken. ''We wachten nog even op de rest. Ik hoop dat je er wat van maakt Gabriel. Je bent een goede vechter'' zei hij. Nu pas keek Artenis Gabriel aan. De dolk liet hij nog stees tussen zijn vingers gaan. Het grote gevaarte van de bloedbrug lag voor hen. Artenis wist al precies wat hij zou doen als test. Een lichte grijns speelde om zijn lippen als hij dacht aan wat er wellicht fout kon gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

Rangverdeling en eindtest voor proefleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rangverdeling en eindtest voor proefleden.   Rangverdeling en eindtest voor proefleden. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 9:26 am

"zo, dus we gaan iets moeten doen dat levensgevaarlijk is als ik je al een beetje ken." hij keek artenis geamuseerd aan. "Bevalt me wel." zei hij uiteindelijk. hij ging op een steen iets verder weg van artenis zitten. artenis was mischien nog boos om het gevecht, maar Gabriël ging het koste wat kost weer goed maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Rangverdeling en eindtest voor proefleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rangverdeling en eindtest voor proefleden.   Rangverdeling en eindtest voor proefleden. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 1:47 pm

Bale streek neer op de brug en keek hun aan. "Een boodschapper zei wat over een opdracht"zei hij tegen hun. Hij keek hun aan en wachte af. Zijn krachten waren nu helemaal uitgesteld. De lucht boven hun was grauwer dan maar kon. Een bliksemschicht knetterde luid en raakte een boom verder op. De boom knakte af en viel in het niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Rangverdeling en eindtest voor proefleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rangverdeling en eindtest voor proefleden.   Rangverdeling en eindtest voor proefleden. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 1:52 pm

''Welkom Bale'' zei Arternis beheerst. ''Ik ga jullie niet alles voorzeggen omdat Chelsea er nog niet is. Maar jullie opdracht bevindt zich op de brug'' zei hij droog en wees met de punt van zijn dolk richting de bloedbrug. ''Ga nu maar zitten. We wachten nog even op Chelsea'' zei hij tege hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Rangverdeling en eindtest voor proefleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rangverdeling en eindtest voor proefleden.   Rangverdeling en eindtest voor proefleden. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 1:55 pm

Bale ging zitten aan het begin/einde van de brug. Hij keek naar de brug en was aan het denken welke opdrachten ze zouden gaan doen. En wie het zou halen en wie niet. Hij keek wat rond en wachte op Chelsea. Ze zou waarschijnlijk nog een lange tijd weg blijven. Maar ja veel maakte hem dat niet uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: Black wing [A] (krijgster)
Partner: Gabri you're my dark Angel forever (L)

Rangverdeling en eindtest voor proefleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rangverdeling en eindtest voor proefleden.   Rangverdeling en eindtest voor proefleden. I_icon_minitimeza jun 27, 2009 3:13 pm

Chelsea kwam aanvliegen en keek naar de brug. Ze zuchtte eens verveeld en ze keek toen naar Bale. "hallo"zei ze en ze keek naar de brug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Rangverdeling en eindtest voor proefleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rangverdeling en eindtest voor proefleden.   Rangverdeling en eindtest voor proefleden. I_icon_minitimeza jun 27, 2009 3:20 pm

"Artenis ze is er"zei hij tegen Artenis. Hij knikte naar haar en keek even naar zijn broer. Hij wahte bu op wat Artenis zou gaan zeggen. Nog steeds vroeg hij zich af wat ze zouden gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Rangverdeling en eindtest voor proefleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rangverdeling en eindtest voor proefleden.   Rangverdeling en eindtest voor proefleden. I_icon_minitimeza jun 27, 2009 3:54 pm

Artenis stond op en knikte naar Chelsea als teken van begroeting. Hij nam zijn dolk stevig vast en keek aar de drie groupleden. ''Zien jullie deze mooi brug hier. Dit is de bloedbrug. Hij is zeker niet onbekend neem ik aan. Deze brug heeft vele strijden op zijn geweten en maakt zijn naam meer dan waard. Jullie opdracht is heel simpel. Ga naar de overkant van de brug'' zei Artenis droog. Met twee snelle bewegingen sneed hij twee touwen door die de zwakke punt van de brug vormde waardoor hij aan een kant naar beneden stortte. ''Oh ja, je mag niet vliegen en iedereen moet de overkant bereiken'' zei hij vals grijnzend. ''Aan de hand van hoe jullie de opdracht uitvoeren zal ik bepalen welke rang jullie krijgen of wie van jullieuit de group word gegooid'' zei hij kil. Daarna ging Artenis weer op zijn rots zitten. ''Begin maar'' zei hij met een kort gebaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Rangverdeling en eindtest voor proefleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rangverdeling en eindtest voor proefleden.   Rangverdeling en eindtest voor proefleden. I_icon_minitimeza jun 27, 2009 5:03 pm

Bale had het allemaal al door. Hij sprong optijd naar de kabel waar de brug eerst aan hong en ging toen automatisch mee naar beneden. Toen hij de andere kant raakte liet hij bijna los. Hij zette zijn handen op de platen van de brug en klom zo naar boven. Hij was al in de helft van de brug en keek even achterom. De andere twee stonden nog te scheelogen. Hij klom steeds hoger en hoger. Toen bereikte hij de top en zette voet op het andere stuk land. Hij keek naar Artenis die aan de overkant stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

Rangverdeling en eindtest voor proefleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rangverdeling en eindtest voor proefleden.   Rangverdeling en eindtest voor proefleden. I_icon_minitimeza jun 27, 2009 10:37 pm

gabriel maakte een brug van zijn gedachten en stapte rustig naar de overkant hij keek chelsea aan. eens aan de overkant verdween de brug zodat chelsea niet mee over kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: Black wing [A] (krijgster)
Partner: Gabri you're my dark Angel forever (L)

Rangverdeling en eindtest voor proefleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rangverdeling en eindtest voor proefleden.   Rangverdeling en eindtest voor proefleden. I_icon_minitimeza jun 27, 2009 10:40 pm

Chelsea keek bedenkelijk naar de brug. Ze mocht niet vliegen... hmm hoe zou ze het doen. Ze sprong er gewoon af en vuurde met haar waterkrachten naar beneden. Zo zou ze nog even boven kunnen blijven en ze sprong van haar watergeyser af en had net met een hand grip op een houten deel van de brug. Zo klom ze omhoog, en bereikte ze de laatste houten paneel die hing. Ze krabbelde op het andere stuk land en keek naar Bale die het ook goed hat uitgevoerd. Ze keek daarna emotieloos voor zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

Rangverdeling en eindtest voor proefleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rangverdeling en eindtest voor proefleden.   Rangverdeling en eindtest voor proefleden. I_icon_minitimeza jun 27, 2009 10:42 pm

"ik heb je nog geen goedendg gezegd." hij kuste chelsea. gabri wist vrijwel zeker dat hij niet geslaagd was voor de proef. hij was te lui geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: Black wing [A] (krijgster)
Partner: Gabri you're my dark Angel forever (L)

Rangverdeling en eindtest voor proefleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rangverdeling en eindtest voor proefleden.   Rangverdeling en eindtest voor proefleden. I_icon_minitimeza jun 27, 2009 10:44 pm

"ik jou ook niet sorry"zei Chelsea met een glimlach. Ze gaf Gabri een kusje op zijn kaak en keek toen naar Artemis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Rangverdeling en eindtest voor proefleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rangverdeling en eindtest voor proefleden.   Rangverdeling en eindtest voor proefleden. I_icon_minitimeza jun 27, 2009 10:47 pm

Hij keek naar de twee en rolde met zijn ogen. Bale was vrijwel zeker dat hij geslaagd was door zijn snelle actie. Hij keek naar Artenis en wachte tot ze weer mochten komen. De twee anderen hadden ook voldaan aan hun proef vond hij. Maar het was Artenis zijn keuze wie er in mocht en wie niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Rangverdeling en eindtest voor proefleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rangverdeling en eindtest voor proefleden.   Rangverdeling en eindtest voor proefleden. I_icon_minitimeza jun 27, 2009 10:53 pm

Artenis knikte goedkeurend naar de drie. Hij stond op en liep naar het punt waar hij eerder de brug had laten instorten. Hij spreidde zijn arm en spande zijn spieren. Gedragen door de schaduw rees de brug weer omhoog. Daarna smolt hij met vuur de kabels weer vast. Kalm en met zijn handen op zijn rug liep Artenis naar de overkant. ''Ik moet zeggen dat ik onder de indruk van Bale. Je denksnelheid is verassend hoog. Chelsea je hebt creatief nagedacht over deze opdracht. En Gabriel ik moet zeggen dat was erg slim'' zei Artenis. ''Ik heb zeer tevreden over jullie alledrie. Bale jij mag je vanaf nu ee vekenner noemen. Je snelheid zou deze group enorm kunnen helpen. Chelsea ik wil jou graag als krijger. Gabriel ik heb even getwijfelt maar ik wil je toch aanstellen als spion'' besloot hij. ''Gefeliciteerd'' eindigde Artenis.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

Rangverdeling en eindtest voor proefleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rangverdeling en eindtest voor proefleden.   Rangverdeling en eindtest voor proefleden. I_icon_minitimeza jun 27, 2009 10:55 pm

GAbriël keek de drie aan. en feliciteerde chelsea. "Het is je gelukt." en hij kuste haar op de mond; nadien knipoogde hij naar bale.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Rangverdeling en eindtest voor proefleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rangverdeling en eindtest voor proefleden.   Rangverdeling en eindtest voor proefleden. I_icon_minitimeza jun 27, 2009 10:58 pm

Hij knikte naar Artenis en feliciteerde de rest. Hij liep over de brug en knikte naar hem. "Ik zal met een grote eer deze rang dragen en hem ook waarmaken."zei hij tegen hem. Hij sprong op een rots en keek wat rond. In de verte zag hij een kleine horde Angels lopen. Hij keek naar de andere en zei zacht"zwijg nu even,ik roep de aanval zo af"zei hij tegen de rest. Hij keek naar de groep die niets door had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: Black wing [A] (krijgster)
Partner: Gabri you're my dark Angel forever (L)

Rangverdeling en eindtest voor proefleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rangverdeling en eindtest voor proefleden.   Rangverdeling en eindtest voor proefleden. I_icon_minitimeza jun 27, 2009 11:05 pm

Chelsea knikte en zoende Gabri uitgebreid. Ze glimlachtte en was ook erg blij. Ze was inderdaad erg blij mee. Ze keek naar Artenis "ik zal deze rang eer aan doen en u trots maken over mijn capaciteiten". Ze laadde zachtjes en onhoorbaar een tornado op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Rangverdeling en eindtest voor proefleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rangverdeling en eindtest voor proefleden.   Rangverdeling en eindtest voor proefleden. I_icon_minitimeza jun 27, 2009 11:16 pm

Artenis keek even om naar het groepje Angels. Bijna direcht nam hij zijn schaduw gedaante aan. Hij keek even naar Bale en Chelsea. ''Ik ben blij dat jullie je taak zo serieus nemen'' zei hij zacht. Nu was het afwachten op het teken van Bale. Artenis vond dit een uitgelezen kans voor zijn leden om hun talenten te tonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Rangverdeling en eindtest voor proefleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rangverdeling en eindtest voor proefleden.   Rangverdeling en eindtest voor proefleden. I_icon_minitimeza jun 27, 2009 11:18 pm

De Angels waren dicht genoeg. Hij keek hun aan en knikte. "We gaan ervoor"zei hij tegen hun. Hij veranderde in zijn zwarte gedaante met de bliksemschight op de armen. Hij liet het opeens hard bliksemen. Ook zijn duistere krachten waren er bij. De bliksem was zwart en werd dan blauw. Hij wachte op hun aanval voor hij kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

Rangverdeling en eindtest voor proefleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rangverdeling en eindtest voor proefleden.   Rangverdeling en eindtest voor proefleden. I_icon_minitimeza jun 27, 2009 11:23 pm

gabriel steeg op en vloog naar het groepje angels. hij vloog meteen p diegene af warvan hij dacht dat het de leider was en sloeg hem neer. hij stampte hem steeds weer en maakte een zwaard en plante dat in de angel zijn rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Rangverdeling en eindtest voor proefleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rangverdeling en eindtest voor proefleden.   Rangverdeling en eindtest voor proefleden. I_icon_minitimeza jun 27, 2009 11:23 pm

Nu de Angels waren afgeleid kwam Artenis in actie. Hij verdween in de grond en sloop zo onder een Angel. Hij haalde er een neer door een arm uit de grond te steken en de Angel omver te trekken. Daarna verbrande hij de Angel levend. Het was geen aangenaam gezicht maar de Angels wisten meteen met wie ze te maken hadden. Artenis kenmerk hij een dode was een verschroeid lichaam met in de borst uitgekrast BW over elkaar van Black Wing. In de schaduw kraste Artenis dit in het lichaam van de dode met zijn dolk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Rangverdeling en eindtest voor proefleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rangverdeling en eindtest voor proefleden.   Rangverdeling en eindtest voor proefleden. I_icon_minitimeza jun 27, 2009 11:27 pm

Een grote Dark Angel kwam nu uit. Hij vloog op de Angels af en nnam er enkele mee op zijn vleugels. Hij jaagde door zich zelf bliksem door en daardoor waren de Angels leven gebrand. De smeulende assen vlogen van zijn vleugels af. Hij lande achter een Angel en nem die bij de nek. Hij brak haar nek en de Angel viel neer.



(ben door)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rangverdeling en eindtest voor proefleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rangverdeling en eindtest voor proefleden.   Rangverdeling en eindtest voor proefleden. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rangverdeling en eindtest voor proefleden.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Guardian Angels :: Het Donkere Gebied :: De Bloedbrug-
Ga naar: