Guardian Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angels vs Dark Angels
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De centrale berg

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De centrale berg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De centrale berg   De centrale berg - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 30, 2009 8:54 pm

Artenis lachte even kort en sarcastisch. ''Ik heb nooit echt van zangvogels gehouden'' zei hij. Voor de opmerking werd hij meteen bestrafd door de vogel die bovenop zijn hoofd ging zitten. Artenis joeg het beest ruw weg. Hij mompelde iets dat op 'vlieg op' leek. Verontwaardigd vloog de vogel een stukje bij Artenis vandaan en ging ergens anders zitten. Artenis trok doelloos uit zijn laars zijn dolk met zilveren lemmet dat een beetje schitterde in de namiddagzon en liet hem doelloos door zijn vingers glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

De centrale berg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De centrale berg   De centrale berg - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 30, 2009 9:00 pm

Even grijnsde Elisabeth 'je moet gewoon van ze leren houden, als ze dan irritant zijn steek je ze gewoon neer' zei Elisabeth toen koeltjes. 'Eh..' zei Elisabeth toen ze het mes zag glinsteren 'daar ga je toch niks mee doen buiten die zangvogel bedreigen, hoop ik tenminste' zei ze toen 'anders maak ik de dag dat ik mijn partner krijg nooit mee' zei Elisabeth toen en ze keek even zielig naar Artenis hoewel ze aan de bewegingen kon zijn dat het meer doelloos was. 'Vraag jij je dan niet af.. Wanneer zulke dagen komen?' zei Elisabeth toen, argh dankzij Artenis kwamen zulke vragen weer in haar op maar dat deerde nu niet, de sfeer was toch alweer op zo'n punt waarbij zulke vragen niet eens meer verassend waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De centrale berg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De centrale berg   De centrale berg - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 30, 2009 9:04 pm

Artenis keek op en zag dat hij zijn dolk had gepakt. ''Sorry, oude gewoonte'' zei hij tegen Elisabeth. ''Ze teisteren me elke vrije minuut zulke vragen. Ik heb het de laatste tijd alleen zo druk dat ik er amper meer over nagedacht heb. Hoewel nu ik met jou praat die vragen weer in mijn gedachten rondzwerven'' zei hij en keek haar aan. ''En jij dan?'' vroeg hij daarachteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

De centrale berg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De centrale berg   De centrale berg - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 30, 2009 9:10 pm

'Ik zou het niet weten, misschien snel misschien ook wel laat als ik half bejaard ben aan het worden' grijnsde Elisabeth 'hoewel ik hoop dat het de eerste is als je het me niet kwalijk neemt' vervolgde ze toen, haar ogen bevatten nu pretlichtjes 'dus, als je met mij praat komen zulke vragen in je op?' zei Elisabeth lachend 'wie weet heb ik wel een of andere uitwerking om bij mensen rare vragen op te laten komen' zei ze toen grappend. 'Net zoals in het moeras toen ik je zo ver kreeg me zielig te vinden en je transporteerde me naar de rand, ik heb gewoon een bepaalde invloed' zei Elisabeth op een vrolijke toon 'als ik dat nou ook heb op tijd dan zal ik misschien nog wel voor mijn 27e een partner vinden!' zei Elisaberth toen terwijl haar stem enthousiast klonk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De centrale berg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De centrale berg   De centrale berg - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 30, 2009 9:16 pm

''Wie weet'' zei Artenis zacht. ''Nou ja we zijn jong. We hebben nog alle tijd allebei'' zei hij grijnzend. Hij keek Elisabeth even aan. Een moment gevangen door haar blik. Door haar ogen die leken te schiteren. Als een gedachteloze zombie staarde hij haar aan tot de realiteit hem terug riep en hij licht kleurend zijn blik afwendde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

De centrale berg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De centrale berg   De centrale berg - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 30, 2009 9:22 pm

Elisabeth glimlachte even toen Artenis licht gekleurd zijn blik afwendde, van wat? Van haar? Van iets achter haar? 'Ja.. we zijn nog jong..' zei ze toen bedenkelijk en ze keek even naar Artenis 'en wie weet, hier kan vanalles ontstaan zoals vriendschap tussen een Angel en een Dark Angel bijvoorbeeld' zei ze toen met een vrolijke stem, ze hoopte dit jaar eens geen zomersproeten te krijgen zoals ze voorheen altijd had gehad, en nu met de zon was er kans dat ze weer eens het slachtoffer werd, en dan zou ze wel modder op haar gezicht smeren om die te bedekken, al was het modder van het moeras. 'of zoals ik een Dark Angel als levende taxi zou kunnen gebruiken als die in een goed humeur is' zei Elisabeth, haar ogen kregen nogmaals die pretlichtjes die ze sinds kort wel vaker kregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De centrale berg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De centrale berg   De centrale berg - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 30, 2009 9:25 pm

''Ik denk dat we de grens van vriendschap al een paar minuten geleden overschreden zijn'' zei Artenis droogjes. Hij stond op en rekte zich even uit. Van al dat zitten was hij stram en stijf geworden. Hij besefte nu pas dat zijn kleding helemaal aan zijn huid plakte van de warmte. ''Het is wel warm zeg'' zei hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

De centrale berg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De centrale berg   De centrale berg - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 30, 2009 9:35 pm

'Dus jij wil meer zeggen dat het richting liefde tussen een Angel en een Dark angel is?' zei Elisabeth toen geamuseerd maar ook verbaasd en dan niet alleen om de droge toon van Artenis. De zangvogel floot nog even terwijl Elisabeth lichtjes bloosde, zij had het wat minder warm dankzij het jurkje dat ze aanhad maar ze grinnikte even toen ze naar Artenis keek. 'Ja, het is warm maar ik heb daar minder last van dan jij' zei Elisabeth die op Artenis' kleding duidde en toen op haar jurkje dat net iets onder haar knie kwam 'daarom ben ik blij een vrouw te zijn, en dan niet alleen omdat ik dan die vriendschapslijn heb overschreden met jou als ik jouw woorden zo mag gebruiken' zei ze toen vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De centrale berg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De centrale berg   De centrale berg - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 30, 2009 9:39 pm

Artenis werd even rood toen Elisabeth zei dat hij het over liefde tussen een Angel en Dark Angel had. ''Nee nee dat bedoelde ik niet'' zei hij helemaal rood. Een klein klunzig lachje was het enige wat er verder uitkwam. Daarna sloeg Artenis zich voor zijn hoofd. Hij trok zijn shirt even uiten legde hem over een steen. ''Sorry hoor maar ik stik hier zowat'' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

De centrale berg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De centrale berg   De centrale berg - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 30, 2009 9:44 pm

'daar kan ik niks eh..' Elisabeth grijnsde even. 'Daar kan ik wat aan doen' zei ze toen vrolijk, met haar hand bewoog ze simpel naar Artenis toe waarna enkele stevige windvlagen kwamen die niet te hard maar wel verkoelend waren. 'Niet te geloven dat lucht nog eens van pas kan komen' grijnsde ze toen terwijl ze toch nog moest lachen om Artenis en toen rood kleurde toen ze hem uiteindelijk aankeek, zijn T-shirt merkte ze nu pas op dat dit op de steen naast hem lach 'en dát is nieuw voor me' grijnsde ze toen wat stom met een ongemakkelijk tintje eraan toegevoegd, zo'n halfuur geleden had Artenis nog gezegd dat dat schattig was maar daar geloofde Elisabeth niet alles van. 'welke grens hebben we dan overschreden?' zei ze toen nieuwschierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De centrale berg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De centrale berg   De centrale berg - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 30, 2009 9:47 pm

''Dat hou ik denk ik liever voor dan dat ik dat zeg'' zei Artenis terwijl hij weer neer plofte. Die windvlaag had wel geholpen. Hij had het nu minder warm dan eerst. ''En wat denk jij er dan van?'' vroeg hij met een grijns om Elisabeth eens te plagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

De centrale berg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De centrale berg   De centrale berg - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 30, 2009 9:55 pm

Elisabeth kleurde rood, verkeerde vraag, wat vond zij hiervan? 'Ik eh..' zei ze toen twijfelend 'hé! Ik vroeg het jou toch eerst en als ik antwoord geef wil ik ook het jouwe horen' zei ze toen terwijl ze haar vinger op Artenis borst plaatste en zachtjes duwde 'oke?' zei ze toen met een glimlach op haar gezicht. 'Oke ik neem bij deze maar aan dat je akkoord gaat' zei Elisabeth op een fluistertoon. 'Oh god, ik ga me dood schamen' zei Elisabeth toen terwijl ze rood kleurde 'Ik mag je, misschien ook wel meer dan dat.. en eh.. maar het kan ook weer niet enne..' Elisabeth stamelde even meer woorden zei Elisabeth niet want ze wendde al beschaamd haar hoofd af van Artenis terwijl ze wat ongemakkelijk naar de grond staarde waar haar voeten rondjes draaiden, als het echt erg werd kon ze nog van de afgrond springen en haar vleugels niet gebruiken maar dat zou ze zo zielig vinden voor zichzelf. egoïst schoot door Elisabeths hoofd en ze lachte even hardop, ze wist nog dat ze Artenis zo had genoemd bij het meer met Lùthien 'binnenpret' zei ze toen grijnzend, even vergat ze wat ze net had gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De centrale berg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De centrale berg   De centrale berg - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 30, 2009 10:01 pm

Artenis drukte zich tegen de steen aan waar hij tegenaan zat. Hij voelde zijn hart in zijn keel kloppen toen Elisabeth zachtjes tegen hem aanduwde. Hij luisterde naar haar woorden en zei even niets. ''Ik denk dat ik jou ook als meer dan een vriend ben gaan beschouwen'' zei hij zacht na die korte stilte. Met zijn vingers duwde hij zachtjes tegen Elisabeth`s wang aan zodat ze hem weer aan moest kijken. Hij glimlachte even zacht naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

De centrale berg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De centrale berg   De centrale berg - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 30, 2009 10:04 pm

Elisabeth kleurde rood 'dat is..' verder kwam ze niet want ineens voelde ze de vingers van Artenis tegen haar wang op waardoor ze wel werd gedwongen hem aan te kijken. 'Dat is.. goed denk ik?' zei Elisabeth toen met een vrolijke glimlach rondom haar gezicht, Artenis was nu anders anders dan ieder ander besefte Elisabeth zich nu 'dus ehrm..' zei ze toen met pretlichtjes 'wat nu?' zei ze toen, ze bleef gewillig naar Artenis kijken en verzonk even in zijn ogen toen ze zichzelf weer even naar de realiteit droeg, wat nu? Blosjes waren op Elisabeth's wangen te zien die glommen door de hitte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De centrale berg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De centrale berg   De centrale berg - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 30, 2009 10:14 pm

Artenis wist zelf ook niet goed wat niet. Ik ben hier niet goed in dacht hij onhandig. Ineens legde Artenis zijn vingers onder Elisabeth`s kin en kuste haar op haar mond. Hij wist zelf niet goed wat hij deed maar het gebeurde gewoon ineens. Toen hij Elisabeth weer aankeek wende hij zich blik meteen af terwijl hij compleet rood aanliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

De centrale berg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De centrale berg   De centrale berg - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 30, 2009 10:18 pm

(moet hierna gaan Sad )

Elisabeth kleurde rood terwijl ze zachtjes tegen artenis' wang aanduwde zoals hij bij haar had gedaan 'dat was.. goed' zei ze toen zacht met een onschuldige glimlach. Haar beurt, één hand legde ze voorzichtig rondom Artenis nek waarna ze hem op zijn mond zoende, voorzichtig twijfelend, terwijl boven hen het bewolkter werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De centrale berg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De centrale berg   De centrale berg - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 30, 2009 10:27 pm

(Jammer)

Artenis keek Elisabeth even ademloos aan. ''Ja'' zei hij en slikte. ''Ja dat was...goed'' zei hij bijna fluisterend. Hij had nooit verwacht ooit met een Angel te zoenen. Maar hier zat hij samen met Elisabeth. Een Angel waaraan hij in het begin een enorme hekel had en zij aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

De centrale berg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De centrale berg   De centrale berg - Pagina 2 I_icon_minitimewo jul 01, 2009 6:13 am

(en toen was ik vroeg op =] en wat denk je dat ik deed? hier posten ^^ )

Elisabeth slikte even, de gedachten die nu binnen kwamen vallen waren de ergste. 'Zou je..' begon ze voorzichtig 'nouja eh..' zei ze toen wat stamelend en ze ademde even die in. Haar vreselijke vraag zou ze dan toch maar moeten stellen, de vraag waarvan ze hoopte dat het niet zo hoefde te zijn. 'Zou het niet beter voor jou zijn om nouja.. een dark angel te hebben?' zei ze toen voorzichtig terwijl ze even van Artenis wegkeek, zou dat niet beter zijn? Niet dat zij dat wilde maar.. Elisabeth zuchtte even terwijl ze eens terugdacht. 'En dat terwijl ik je eerst half haatte' fluisterde ze met een simpele grijns over haar gezicht, probeerde die stomme vraag die ze eerst had gesteld te vergeten, het koelde nu wel meer af tot Elisabeth's vreugde maar wanneer ging Artenis óf zij van deze berg weg?
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De centrale berg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De centrale berg   De centrale berg - Pagina 2 I_icon_minitimewo jul 01, 2009 10:00 am

(Tja ik wou vandaag ook vroeg op staan want ik moet weg. Maar een of andere idioot heeft m`n wekker uit gezet dus ik ben net wakker)

Artenis staarde Elisabeth even aan. Hij zuchte en liet zijn hoofd hangen bij haar vraag. ''Eigenlijk wel'' zei hij zacht. ''Niet dat ik dat nu eigenlijk wil'' voegde hij er zacht aan toe. Artenis begreep wel dat hij niet van Elisabeth kon houden. Zijn reputatie zou vernietigd worden en ze zouden beide gedood worden voor het plegen van verraad.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

De centrale berg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De centrale berg   De centrale berg - Pagina 2 I_icon_minitimewo jul 01, 2009 1:12 pm

Elisabeth knikte 'ik ga dit gewoon verboden liefde benoemen vanaf nu' mompelde ze terwijl ze opstond en Artenis zielig aankeek 'tsja' zei ze toen zacht 'het kan niet anders denk ik..' zei ze toen met een paar gebaren met haar hand terwijl ze eigenlijk gewoon de tranen die over haar wang gleden weg wilde halen. 'Jouw reputatie zou naar de knoppen vliegen en dat zou mijn schuld zijn!' zei Elisabeth toen, hij verdiende beter dan haar. 'Als er zoiets is als doden voor verraad.. dan was ik nu al dood' zei ze toen verward, haar ene arm had ze om haar middel geslagen terwijl ze wegkeek van Artenis terwijl ze hard op haar lip beet, zachtjes vloekte ze even toen ze het bloed voelde vloeien en sabbelde even op haar lip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De centrale berg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De centrale berg   De centrale berg - Pagina 2 I_icon_minitimewo jul 01, 2009 5:05 pm

(Omg ik moet nu gewoon denken aan Romeo en Julia xD)

Artenis had zijn ogen neer geslagen. Elisabeth begreep het kennelijk dus ook. Hij pakte Elisabeth`s andere arm en trok haar tegen zich aan. Hij omhelsde haar en sloot voor een moment zijn ogen. ''Dat zal nooit gebeuren'' fluisterde hij zacht in haar oor doelend op het doden van haar. Elisabeth`s huid voelde zijdezacht aan en Artenis voelde haar licht schokkerige ademhaling omdat ze zachtjes huilde. Artenis gaf haar zachtjes een kus in haar nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

De centrale berg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De centrale berg   De centrale berg - Pagina 2 I_icon_minitimewo jul 01, 2009 5:46 pm

(ja, wat erg eigenlijk wat een drama xD)

Elisabeth voelde hoe Artenis haar tegen zich aantrok en haar omhelsde terwijl ze nog zachtjes snikte toen hij zachtjes vertelde dat hij haar niet zou doden, dat zou nooit gebeuren had hij gefluisterd en een waterig glimlachje, niet vanwege het huilen, sierde haar gezicht dat betraand was. In tegenstelling wat ze dacht was de huid van Artenis niet ruw, maar zacht. Nog geen enkele seconde's later voelde ze een kus in haar nek en glimlachte nu terwijl ze haar armen rondom Artenis nek sloeg en dichter tegen hem aankroop. Dit moest eeuwig duren, en nooit voorbij gaan, Elisabeth sloot haar ogen even terwijl ze een kus op Artenis' wang gaf. Oh god, dit is verkeerd! schoot door haar hoofd je weet dat het niet kán Elisabeth.. Hoe graag je het ook wil, hoeveel vallende sterren er ook vallen terwijl je dezelfde wens vraagt het kán niet!begon de stem verder te praten maar Elisabeth wilde de stem negeren, vergeten en in een klein hoekje wegduwen, wat haar lukte. Ze draaide zich nu naar Artenis toe en legde zachtjes haar hoofd op zijn borst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De centrale berg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De centrale berg   De centrale berg - Pagina 2 I_icon_minitimewo jul 01, 2009 5:58 pm

Artenis liet zijn hoofd hangen en omhelsde Elisabeth nog steeds. Hij was eerder gefrustreerd dan verdrietig. Verdomme waarom nou dacht hij gefrustreerd. Hij streelde Elisabeth zachtjes over haar arm. Het was stil tussen hen maar veel hoefde er ook niet gezegd te worden. Hij bleef haar vasthouden en wou haar ook nooit meer loslaten al kon dit niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

De centrale berg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De centrale berg   De centrale berg - Pagina 2 I_icon_minitimewo jul 01, 2009 6:06 pm

Elisabeth zweeg even, dit kon niet dat wisten ze toch beide? Ze bleef stil staan, niet gevangen maar uit eigen wil, in Artenis armen en glimlachte even ze wilde het gewoon niet toegeven dat het niet kon. Ze voelde Artenis' hand zachtjes haar arm strelen en zuchtte even, opluchtig, hij beschouwde haar dus ook op die manier? 'laat me niet los' fluisterde ze zachtjes in Artenis oor, het klonk bijna smekend, terwijl de laatste traan over haar wang gleed. 'Ookal mag het misschien niet, ik hou van je' zei ze toen waarna ze weer zweeg, meer had ze niet te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De centrale berg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De centrale berg   De centrale berg - Pagina 2 I_icon_minitimewo jul 01, 2009 6:12 pm

''Ik hou ook van jou'' zei Artenis zacht en staarde in de verte. Hij keek na een paar minuten Elisabeth aan en kuste haar op haar mond. ''Ik laat je nooit meer gaan'' fluisterde hij zacht. Hij veegde zachtjes de traan weg met zijn duim en zuchte even. Ze zwegen nu beide. Wat viel er ook te zeggen? Ze hielden van elkaar ookal kon het eigenlijk niet. Dat waren de feiten. Daar was met geen enkele kracht tegen te strijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Gesponsorde inhoud





De centrale berg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De centrale berg   De centrale berg - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De centrale berg
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Guardian Angels :: De Hemel :: De Bergen-
Ga naar: