Guardian Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angels vs Dark Angels
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Lucht-je-hart-topic

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

Lucht-je-hart-topic Empty
BerichtOnderwerp: Lucht-je-hart-topic   Lucht-je-hart-topic I_icon_minitimedi jun 30, 2009 6:20 pm

Denk een bekende voor ons allemaal hier,

gewoon je hart luchten dat is het enige hoe ik het kan beschrijven Razz

Bah, ik voel me gewoon echt rot!
Mijn vader en ik hebben sinds kort gewoon echt enorm veel ruzie enz. en eerst was dat niet zo maar dat is nu niet het punt. Bij mij doet hij echt heel .. raar en snauwt 'ie ect. en bij mijn zus is het altijd heel normaal en aardig ect. Dat is dan weer lekker voor mij want ik ben al zowieso wat minder positief ingesteld dan mijn zus en dan begin ik me weer rot te voelen terwijl ik éíndelijk weer normaal doe wat 5 maanden heeft geduurd sinds de dood van mijn oma. En als ik dan vraag of hij ook normaal kan doen begint hij alleen raarder te doen en dan negeert hij me uiteindelijk, kennelijk zijn mijn zus, mijn moeder en zijn computer toch wat belangrijker dan zijn jongste dochter. en zie daar nu doet ie zelfs nog aardiger tegen de honden dan mij..

Zo dat moest er even uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 30-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Group: Nog geen
Partner: Darkness and fire are everything, but...

Lucht-je-hart-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart-topic   Lucht-je-hart-topic I_icon_minitimevr jul 03, 2009 9:40 am

Dat is echt niet leuk. Dat doe je toch niet
Maarja

Daarnet kwamen mijn moeder en zus binnengelopen. Ze zeiden dat het goed was met Stitch, mijn kat. En toen zeiden ze dat hij is aangereden door een auto...Zijn achterste poten zijn geraakt en daar heeft hij heel veel pijn. Hij plast bloed en heeft 2 spuitjes gehad. Ik bgon echt meteen te huilen na dit nieuws. Hij zat nog in de auto dus ik ging er meteen heen. Hij lag echt helemaal plat en miauwde zacht. Het was echt zo erg om te zien. Tranen stroomden gewoon over mijn wangen. Ik vind het zo erg, en ben al blij dat het goedkomt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

Lucht-je-hart-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart-topic   Lucht-je-hart-topic I_icon_minitimema jul 06, 2009 5:21 pm

Eens even goed nieuws Very Happy

wij hebben dus op onze school een soort "sudoku-kampioenschappen" aangezien onze leraar meedeed voor nederland met de kampioenschappen en zo ontstond op onze school eerst alleen in de school een kampioenschap, nu doen er dus meerdere scholen mee. En raad eens wel énige meisje in de finale zit (van de kinderen van onze school dan XD) moi! Oh god wat was ik toen happy vraag me niet waarom maar dat was ik toen gewoon. heel mijn klas dus we are the champioens zingen want naast mij waren nog 3 anderen uit mijn klas in de finale (waarvan 1 reserve mochten wij er niet zijn) dus ja we konden trots op onszelf zijn..

En dan nu het andere nieuws dat ik nóg leuker vind XD
Na lang zeuren bij mijn oom heb ik mede dankzij mijn nichtje mijn oom kunnen overhalen samen met mij (ik leg ook geld bij) een pony te kopen. Hoezo mijn nichtje dan? Ze is echt vaak van het paard (echt paard) afgeflikkerd en nu durft ze dus niet eens meer in stap op het paard van mijn oom. en Tad-dah daar stond ie dan te koop een echt mak beginnerspony ruintje Smile en dna heb ik weer een van mijn favoriete kleuren; palomino.
Dus ik moest en zou die pony krijgen kun je je bedenken en toen gaf mijn nichtje toe dat ze wel weer wilde gaan rijden op die Pony zolang ik haar maar zou helpen (zie het voor je dat ik dus zo'n beetje de leiding heb en zij uiteindelijk aan de kant zit te bibberen x3) maarja.. ik ben dus echt heel blij.. we gaan misschien deze zondag eens kijken naar de Pony en erop rijden of course en dan misschien al meenemen of we wachten tot de zaterdag erna Razz

Ik ben dus in een goede bui XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Yami

Yami


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 04-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Group: geen niemand leid haar....
Partner: wie durft???

Lucht-je-hart-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart-topic   Lucht-je-hart-topic I_icon_minitimema jul 06, 2009 5:32 pm

das mooi dat je je goed voelt Wink

mijn vogelspin Nandi hij is eigenlijk van m'n broer maar goed.
ze is dus overleden Sad
ik snap dat mensen spinnen eng vinden en vies maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn.
we hadden haar best lang en nu is ze dood Sad
ik mis haar wel ookal deden we er amper wat mee omdat dat niet kon Sad
maarja hopelijk heeft ze het nu goed Smile

een beetje kort verhaaltje maar het moest er effe uit.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

Lucht-je-hart-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart-topic   Lucht-je-hart-topic I_icon_minitimema jul 06, 2009 5:39 pm

Hm.. Dat is wel shit ja Sad, Sterkte

Ik zelf heb wel niet zoveel met spinnen, in de zin van ik zou er zelf geen nemen, maar toch zou ik het als die spin van mij zou zijn bv. ook wel erg vinden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Magnolia Amaranth Darque

Magnolia Amaranth Darque


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 05-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij Maastricht :')

Character sheet
Leeftijd: Toen ze stierf was ze 15
Group: Ze is een zwervende Angel en kan niet bij een groep blijven
Partner: Aiga

Lucht-je-hart-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart-topic   Lucht-je-hart-topic I_icon_minitimema jul 06, 2009 9:18 pm

Ik heb een heel k*tte bui.

En ik moet nog 4 Griekse teksten vertalen voor morgenochtend, dan heb ik proefwerk ö
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.elfwood.com/~lyss
Magnolia Amaranth Darque

Magnolia Amaranth Darque


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 05-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij Maastricht :')

Character sheet
Leeftijd: Toen ze stierf was ze 15
Group: Ze is een zwervende Angel en kan niet bij een groep blijven
Partner: Aiga

Lucht-je-hart-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart-topic   Lucht-je-hart-topic I_icon_minitimedo jul 09, 2009 10:29 pm

Und

Ik kom er nog steeds niet overheen [ook al is het bijna 2 weken geleden] dat ik Marilyn Manson en Nightwish EN Trivium live heb gezien I love you

Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.elfwood.com/~lyss
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

Lucht-je-hart-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart-topic   Lucht-je-hart-topic I_icon_minitimevr jul 10, 2009 7:06 am

Weetje, morgen ga ik een pony bekijken + evt. aankoop zoals mijn pa dat zeer netjes verwoord ^^ én ik heb nu pas door dat Magnolia net zoals mij in limburg woont in de buurt van mijn oom (en dat verbaasd mij ja Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
Magnolia Amaranth Darque

Magnolia Amaranth Darque


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 05-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij Maastricht :')

Character sheet
Leeftijd: Toen ze stierf was ze 15
Group: Ze is een zwervende Angel en kan niet bij een groep blijven
Partner: Aiga

Lucht-je-hart-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart-topic   Lucht-je-hart-topic I_icon_minitimevr jul 10, 2009 12:35 pm

Wuuw, owesome 8D

Ik heb nieuwe oorbellen und kleren und maar liefst 2 nieuwe armbanden 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.elfwood.com/~lyss
Yami

Yami


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 04-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Group: geen niemand leid haar....
Partner: wie durft???

Lucht-je-hart-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart-topic   Lucht-je-hart-topic I_icon_minitimevr jul 10, 2009 2:16 pm

cool Razz
ik had gister een dressuurwedstrijd en hoefde nog maar 2 winstpunten en dan zou ik naar de L1 kunnen met Belle!!! Very Happy
dus ik had gister 2 winstpunten gehaald en nu ga ik dus na de zomervakantie L1 rijden!!! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Magnolia Amaranth Darque

Magnolia Amaranth Darque


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 05-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij Maastricht :')

Character sheet
Leeftijd: Toen ze stierf was ze 15
Group: Ze is een zwervende Angel en kan niet bij een groep blijven
Partner: Aiga

Lucht-je-hart-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart-topic   Lucht-je-hart-topic I_icon_minitimeza jul 11, 2009 10:31 pm

Gahh, ik heb buikpijn und ben gefrustreerd omdat internet vaag doet D:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.elfwood.com/~lyss
Magnolia Amaranth Darque

Magnolia Amaranth Darque


Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 05-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij Maastricht :')

Character sheet
Leeftijd: Toen ze stierf was ze 15
Group: Ze is een zwervende Angel en kan niet bij een groep blijven
Partner: Aiga

Lucht-je-hart-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart-topic   Lucht-je-hart-topic I_icon_minitimevr jul 17, 2009 2:04 pm

Dubbelpostjah. Sorrie ^___________^


Ik voel me inspirationeel. Slecht rapport [wel over naar G3, no worries!] und ik heb nog meer wijsheid in mezellef ontdekt! O: [yup, check m'n ego :'D]

Inspiratie bestaat niet. Als een kunstenaar zijn kunstwerk niet kan maken of een schrijver zijn werk niet schrijft en zegt dat hij geen inspiratie heeft, is dat pure luiheid. 'Inspiratie' wordt gedwongen door een sterke wil... teken daarom iedere dag minstens één tekening en dwing jezelf te spreken!

Zo luidt mijn wijsheid! Luister, huiver en pas toe, mijn kind 8D

Behh. Ik ben zeker gek geworden van verdriet om mijn ka'rapport. ;]

En mijn plucheachtige badjas is statisch geworden en hij valt me aan! Heeeelp D:

Hmm, toch niet. Vreemd. Maar de puntjes van mijn oorbellen prikken in mijn schouders. En ze passen niet bij mijn [nja, eigenlijk m'n oma's] ketting.


... de oorbellen he, niet mijn schouders.


Nja, nu ga ik mezelf dwingen de tekst van 'Feed us' van Serj Tankian op te zoeken en die te zingen 8D zonder begeleiding. Wie wil? Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.elfwood.com/~lyss
Yami

Yami


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 04-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Group: geen niemand leid haar....
Partner: wie durft???

Lucht-je-hart-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart-topic   Lucht-je-hart-topic I_icon_minitimema aug 17, 2009 9:10 am

goede wijshied joh Razz
ik teken ook bijna iedere dag Razz
kan trouwens met mijn pony naar de L1 !!!!!!!!!!!!!!!!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lucht-je-hart-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hart-topic   Lucht-je-hart-topic I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucht-je-hart-topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Guardian Angels :: Algemeen :: Off Game-
Ga naar: