Guardian Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angels vs Dark Angels
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De beschutte plek

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

De beschutte plek Empty
BerichtOnderwerp: De beschutte plek   De beschutte plek I_icon_minitimewo jul 01, 2009 8:54 pm

Elisabeth's sterke vleugels maakten nog een slag waarna haar voeten de bloemige grond raakten. 'Hierzo' zei ze toen terwijl ze in de duisternis keek, in de richting waar ze nog een paar vleugelslagen hoorde. En glimlachte even. Ze liet met de lucht wat wolken die voor de maan lagen verdwijnen zodat het wat makkelijker zien was. ze pakte Artenis hand vast en liep rustig door de bloemen heen, logisch want het bestond bijna alleen maar uit bloemen in dit gedeelte, toen ze bij een stel rotsen kwamen. Het leek onmogelijk om erlangs te komen, zelfs vliegend, maar Elisabeth grijnsde alleen even, met haar hand bewoog ze simpelweg de grote 'waas' die rondom de rotsen hing weg en was er wel degelijk een opening te zien. Bij de rotsen lagen enkele grote stenen waarbij een die een grote schaduw gaf maar ook kon dienen als schuilplek voor regen. 'Hier overnacht ik eigenlijk' gaf Elisabeth toen toe 'In de zomer of op warme dagen slaap ik hier' legde ze toen uit terwijl ze duidde op de mand waar wat dekens in lagen. 'En daar' zei ze terwijl ze wees op een stel kussens, die je nu moeilijker zag dan normaal, en toen naar Artenis keek 'wat vind je ervan?' zei ze toen nieuwschierig ze plofte inmiddels op de grote stapel kussens neer die overigens best comfortabel zaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De beschutte plek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek I_icon_minitimewo jul 01, 2009 8:59 pm

Artenis vleugels waren ookal was het nacht goed op te merken. Door de volle maar was hij sneller te zien. Toen ze landde werd hij meteen meegetrokken door Elisabeth. Hij was even verbaasd toen ze bij de rotsen kwamen. Klimmend noch vliegend zou je daar makkelijk over heen komen. Toen ze in de grot stonden keek Artenis even verwonderd om zich heen. ''Ik vind het wel knap van je dat je dit helemaal zelf doet. Je hebt hier niet veel staan en toch is het comfortabel. Daar kom ik dan aan met dat mega kasteel waar ik woon'' grijnzde hij even.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

De beschutte plek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek I_icon_minitimewo jul 01, 2009 9:10 pm

'Ja maar daarom ben jij een halve koning om het zo te zeggen en ik een boerin als we in middeleeuwse taal spreken' grijnsde Elisabeth toen terwijl ze een deken uit de mand pakte. Ze herkende hem duidelijk ze had hem zelf gemaakt van wol die ze toen uiteindelijk maar spierwit had geverfd met zwarte bloemen erop, inclusief de schaduws wat haar veel irritatie had opgeleverd, ze sloeg de deken om en gunde Artenis ook een stuk deken terwijl ze even rondkeek 'En het leukste is dat niemand hier kan komen in jouw kasteel zou bij wijze van spreken iedere Dark Angel naar binnen kunnen' zei Elisabeth simpelweg 'hier lijkt er een einde te zijn van het veld' zei ze toen geheimzinnig 'maar er is meer dan dit alleen' zei Elisabeth toen met een onschuldig stemmetje ze duwde een 'gordijn' dat verbonden was tussen twee rotsen weg waarna een klein meer tevoorschijn kwam, net groot genoeg voor 4 mensen maar meer zouden onmogelijk zijn. 'En dat' zei ze toen 'is mijn eigen meer' glimlachte ze toen naar Artenis, je kon wel zien dat ze trots was op "haar plek"
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De beschutte plek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek I_icon_minitimewo jul 01, 2009 9:27 pm

''Tja ik ben wat dat betrefd nogal verwend'' grijnzde Artenis. Het was zo. Hij leefde al zijn hele leven in dat kasteel. Zelfs toen het wel nog bij het hemel gebied hoorde woonde hij daar al. Hij ging bij Elisabeth zitten onder de deken. Hij keek even naar het meer. ''Wauw'' zei hij. ''Je eigen meer, das pas luxe'' grijnzde hij droog. Ineens stond Artenis op. ''Ik wil jou ook graag wat laten zien. Of eigenlijk horen'' zei hij. Misschien dat het lukt. Ik heb hier nog maar weinig mee geoefend schoot door Artenis` gedachte. Hij veranderde in zijn schaduw gedaante. Hij strekte zijn armen voor zich uit en spande zijn spieren aan. Kom op doe het nou dacht Artenis terwijl hij veel kracht verbruikte. Uit de schaduw kwam een voorwerp omhoog in de vorm van een pianovleugel. Toen de piano helemaal uit de grond was liet Artenis zijn armen vallen en kreeg de piano een vaste vorm. Artenis nam zijn normale vorm weer aan en keek naar Elisabeth. ''Je moet me niet uitlachen. Niemand weet dit van mij'' zei hij. Hij ging op het krukje zitten en plaatste zijn vingers op de toetsen waarna hij begon te spelen.

https://www.youtube.com/watch?v=9fp04g8xnmQ&feature=related
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

De beschutte plek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek I_icon_minitimewo jul 01, 2009 9:36 pm

Elisabeth gaapte Artenis met open mond aan toen daar ineens een soort 'shaduw' vleugel verscheen meer kon ze niet zeggen want Artenis had al plaatsgenomen op de kruk terwijl zijn vingers de eerste paar toetsen raakten. Het klonk geweldig moest Elisabeth toegeven terwijl ze haar ogen sloot en zich focusde op de muziek zweeg ze, zachtjes neuriëde ze de melodie die ze een beetje herkende mee. Toen de laatste paar klanken klonken in Elisabeth's oren wreef ze even een traan weg, het klonk geweldig! 'Wauw..' zei Elisabeth sprakeloos 'Dat was.. prachtig' zei ze zachtjes met een glimlach, diep ontroerd was ze wel en ze keek in Artenis ogen, ze waren niet rood zoals daarnet maar weer de donkere kleur die ze in zijn gewone gedaante zouden hebben wist Elisabeth. 'Artenis, waarom weet niemand dit? Je bent razendgoed' zei Elisabeth toen terwijl ze de deken nog wat meer omsloeg, het begon nu wel af te koelen merkte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De beschutte plek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek I_icon_minitimewo jul 01, 2009 9:41 pm

''Ik speel dan ook al een aantal jaar. Deze vleugel staat eigenlijk in het kasteel. Ik leer sinds kort om dingen via de schaduw te verplaatsen zoals ik dat ook met mezelf doe'' vertelde Artenis terwijl zijn vingers langs de witte toetsen gleden. ''Echt niemand weet dit. Angels weten niet eens dat ik een piano vleugel heb. Dark Angels denken dat het ter decoratie staat'' zei hij. ''Jij bent de eerste persoon die me echt hoort spelen'' eindigde hij en keek Elisabeth aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

De beschutte plek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek I_icon_minitimewo jul 01, 2009 9:48 pm

'Dus dan ben ik wel héél speciaal' zei ze toen 'maar als je wil zal ik over je talent zwijgen' zei Elisabeth terwijl ze nu naast Artenis op de kruk ging zitten 'Ik heb mijn vader wel eens horen spelen, hij speelde al vleugel sinds zijn 10e en geloof me hoe fantastisch het is na al die tijd weer de klanken van een vleugel te horen' zei Elisabeth toen 'hij heeft me het wel geleerd maar.. ik heb al een jaar lang niet gespeeld' zei Elisabeth toen wat stom 'hij had altijd al gehoopt dat ik even goed als hem zou worden maar..' ze slikte even 'je weet dat mijn ouders dood zijn' zei ze toen terwijl haar vingers de eerste paar toetsen raakten. Waarna ze zich de melodieën in een klap weer wist, alles wat haar vader haar had gezegd schoot haar te binnen. Ze glimlachte even naar Artenis 'ik ben echt waardeloos maar zou je het erg vinden als ik wat probeer' zei ze toen zacht, haar vingers zochten de toetsen op terwijl ze naar Artenis keek, onzeker niet wetende of ze dit nog wel kon, raakten haar vingers de beginnende klanken. 'Mijn vader maakte me bijna altijd aan het huilen hiermee' zei ze toen zachtjes, ze blies een pluk haar uit haar gezicht terwijl ze geconcentreerd naar de toetsen keek. Welke nu? Dacht ze dan maar dan ineens schoten de toetsen op het juiste moment weer binnen.

https://www.youtube.com/watch?v=6TNgA1Jb_C0&feature=related
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De beschutte plek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek I_icon_minitimewo jul 01, 2009 10:02 pm

Artenis luisterde naar het symfonische geluid van de toetsen die Elisabeth nu bespeelde. ''Jij bent zelf anders ook niet slecht'' zei hij toen ze klaar was. ''Als je wilt kan ik je nog verder lesgeven. Als je teminste nog meer wilt leren. Je bent zo ook al behoorlijk goed'' zei hij. Hij gaf Elisabeth even een kus op haar lippen. Hij was dus niet de enige meer met een grote passie voor de piano vleugel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

De beschutte plek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek I_icon_minitimedo jul 02, 2009 4:22 pm

Elisabeth zoende terug, toen ze met een glimlach zich losmaakte 'dat aanbod neem ik aan' zei ze gretig, als ze nog een kin was had ze haar kleine armpjes vast uitgestrekt zoals die peuters ook wel eens bij haar hadden gedaan op hun familiedagen die ze vroegert altijd verplicht moest meemaken. 'Máár dan wil ik wel lessen in jouw immens grote kasteel waar ik toch wel benieuwd naar ben, rijkeluiskindje' plaagde Elisabeth, je zag dat ze het niet slecht bedoelde en dat al enkel door de pretlichtjes die in haar ogen stonden.

(bah, bah het is hier veel te warm en de airco is kaduuk >.< )
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De beschutte plek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek I_icon_minitimedo jul 02, 2009 5:50 pm

(Ja hier is het ookal zo warm)

Artenis zuchtte even dramatisch. ''Waarom zijn wij rijkeluis kindjes ook altijd de klos'' zei hij over geacteerd. Hij grijnzde even naar Elisabeth. ''Dat betekend wel dat je naar het donkere gebied moet'' zei hij ter herinering aan Elisabeth. ''Heb je daar geen problemen mee?'' vroeg Artenis haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

De beschutte plek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek I_icon_minitimedo jul 02, 2009 5:59 pm

'Nee hoor ik ben modderige moerassen wel gewend dus zal het donkere gebied wel niet zo erg zijn, ik sleep jou ook naar het mijne' zei Elisabeth met een grote grijns op haar gezicht terwijl ze even zuchtte 'omdat rijkeluiskindjes de beste huizen hebben en ik het eigenlijk wel zat ben om hier op een kussen te zitten terwijl ik net zo goed het enorme kasteel van mijn liefde kan gaan bewonderen of hoe ik het ook mag verwoorden' grijnsde ze toen terwijl ze even naar adem hapte oké niet meer zoveel in één ademteug zeggen bedacht ze zich toen met een glimlach die haar gezicht sierde zoals inmiddels wel normaal werd in het bijzijn van Artenis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De beschutte plek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek I_icon_minitimedo jul 02, 2009 8:41 pm

''Juist'' zei Artenis droog en keek Elisabeth al even droog aan. Daarna grijnzde hij even. ''Hoewel ik vind het hier ook wel comfortabel'' zei hij terwijl hij op de kussen neerplofte. ''Minder administratie. Minder schoonmaakwerk. Niet dat ik normaal ook schoonmaak maar je snapt me wel'' grijnzde hij en legde zijn handen onder zijn hoofd terwijl hij het zich comfortabel maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

De beschutte plek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek I_icon_minitimedo jul 02, 2009 8:47 pm

'Zit wat in maar even serieus, sinds wanneer heb jij eigenlijk bergen administratie werk? Dat van het schoonmaken begrijp ik natuurlijk wel' zei Elisabeth toen flauw grijnzend met een droge ondertoon in haar stem. Ze kroop wat dichter tegen Artenis aan wat moeilijk ging met de deken, waarin ze zich inmiddels weer had verhuld, die nu net iets te veel rondom haar gewikkeld zat. Ze legde wat vermoeid haar hoofd op Artenis schouder en glimlachte tevreden, dit was niet zo'n eenzame avond hier in haar eentje luisterend naar de zangvogel die nu floot. Zangvogel ging toen door haar gedachte terwijl ze zachtjes gniffelde, Artenis zou vást en zeker fan zijn van Elisabeths, irritante, muzikant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De beschutte plek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek I_icon_minitimedo jul 02, 2009 8:56 pm

Artenis had de vogel al eerder gehoord. Hij had zich eraan geergerd en hij ergerde zich er nog steeds aan maar zei er niets van. ''Nou sinds ik een enorm kasteel en een group run'' zei hij droog. ''Ik heb echt voor alles papieren. Voor leden, rangen, datums, leerlingen, proefleden, financiele zaken'' zei hij. ''Dacht je nou echt dat zoiets zichzelf regelt?'' vroeg hij en keek met een geopend oog naar Elisabeth.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

De beschutte plek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek I_icon_minitimedo jul 02, 2009 9:00 pm

'Nee, maar misschien had je ergens nog een zielige Angel rondspoken die toevállig goed was in financiele zaken' grijnsde Elisabeth toen, wat erg eigenlijk dat ze zo over haar eigen "soort" praatte! 'Die zangvogel irriteert je? Ik zie het gewoon aan je gezicht' zei ze toen terwijl ze haar hoofd optilde met een slome beweging, niet de meest mooie maar dat kon Elisabeth zichzelf wel vergeven. 'Bedenk maar dat ik 'm iedere dag hoor, wat mij betreft mag hij wel verschroeid worden als je zou willen' zei Elisabeth luchtig waarna ze haar hoofd weer zachtjes op zijn schouder legde en haar ogen sloot. Nu pas merkte ze eigenlijk hoe vermoeid ze was, en wat ze allemaal op één dag had meegemaakt, deze dag was anders geweest dan al die dagen die 21 jaar lang even saai waren geweest. Elisabeth gaapte even, en viel toen in slaap met een vredige glimlach rondom haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De beschutte plek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek I_icon_minitimedo jul 02, 2009 10:09 pm

Artenis keek opzij en zag dat Elisabeth in slaap was gevallen. Hij draaide zich voorzichtig op zijn zij en kuste zacht haar voorhoofd nadat hij een lok haar uit haar gezicht had weggestreken. Artenis draaide zich weer op zijn rug en met zijn handen onder zijn hoofd staarde hij naar het plafon van de kleine grot. Hij luisterde naar Elisabeth`s zachte ademhaling. Na en tijdje viel hij ook in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

De beschutte plek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek I_icon_minitimevr jul 03, 2009 6:55 am

Verward werd Elisabeth wakker, sinds wanneer had ze iemand naast zich?! Nu pas viel alles weer op haar plek, Lùthien en Artenis bij het meer, Artenis bij de bergen en.. die kus.. Elisabeth glimlachte zachtjes toen ze Artenis naast zich nog zag slapen. Hij ademde regelmatig terwijl een pluk van zijn zwarte haar voor zijn gezicht was gevallen, zou ze hem wakker maken?, Elisabeth bleef nog even liggen terwijl ze nieuwschierig uit de grot staarde. Het regende terwijl ze de grauwe lucht even bekeek 'Goeiemorgen,' fluisterde ze toen liefjes in Artenis' oor terwijl ze haar hoofd weer op zijn borst legde, dit voelde vertrouwd, en glimlachte zachtjes .'Het is ochtend' haar stem klonk nog steeds een beetje slaapdronken maar dat was ook niet verwonderend als je begreep dat ze nep pas wakker was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De beschutte plek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek I_icon_minitimevr jul 03, 2009 11:17 am

Half opende Artenis zijn ogen. Hij duurde even voor hij doorhad wat er de vorige avond was gebeurd. Pas toen hij Elisabeth`s stem hoorde herinerde hij zich alles weer. ''Hej goedemorgen'' mompelde hij. Hij kwam een beetje omhoog en ging recht zitten. Hij streek de zwarte lok haar uit zijn gezicht. Hij hoorde buiten de regen neervallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

De beschutte plek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek I_icon_minitimevr jul 03, 2009 4:16 pm

'Het regent' grijnsde Elisabeth toen, niemand wist het van hen tot nu toe enals ze geluk hadden bleef het misschien nog wel zo, ze wist dat Artenis reputatie nu nog oké was en grijnsde lichtjes 'maar.. vertel me eens hoe gróót mag dat kasteel van jou wel niet zijn?' vroeg ze toen nieuwschierig terwijl ze zachtjes een kus op zijn voorhoofd drukte en glimlachte, wat een goede vraag was dat geweest. Hoe groot was het "optrekje" van Artenis?
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De beschutte plek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek I_icon_minitimevr jul 03, 2009 7:44 pm

''Laten we zeggen dat de hal al op een balzaal lijkt'' zei Artenis lichtjes grijnzend. Het kasteel was groot, erg groot zelfs. Met veel kamers waar Artenis als kleine jongen wel eens verdwaalde. Nu kende hij de weg wel. Hij wist precies wat waar zat. Hij keek weer even naar buiten. ''Ik haat regen'' mompelde hij. Maar ja dat was ook logisch voor iemand die als kracht vuur heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

De beschutte plek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek I_icon_minitimevr jul 03, 2009 7:52 pm

'Ik zou zeggen, laat het opklaren zoals bij het meer toen je uit de boom viel' zei Elisabeth een grinnik wist zich voort te brengen in de stilte die er nu was 'Dus, je hál alleen al die ik niet eens bezit' zei Elisabeth duiddend op de grot 'is al de grootte van een balzaal?!' zei Elisabeth met een jaloerse ondertoon, een lichty gegrom en gebromd daaropvolgend. 'Mag ik het zien?' zei ze toen Gretig terwijl ze wat dichter tegen Artenis aan ging zitten en hem verwachtingsvol aankeek zoals een hond doet, wachtend op zijn beloning.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De beschutte plek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek I_icon_minitimevr jul 03, 2009 7:56 pm

Artenis dacht even na. Dit was ongelofelijk gevaarlijk. Iedereen kon het kasteel namelijk zomaar binnen vliegen of lopen. ''Het is wel riskant'' zei Artenis tegen Elisabeth. ''Wat doen we als we gesnapt worden?'' vroeg hij. Artenis wou Elisabeth graag het kasteel laten zien maar dat zou niet het feit weghalen dat het gevaarlijk voor beide was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

De beschutte plek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek I_icon_minitimevr jul 03, 2009 8:05 pm

'Eh.. ja' zei Elisabeth toen zacht maar in haar hoofd borrelden ideeën op. 'Doe alsof je me ontvoerd hebt!' opperde Elisabeth toen 'je hebt zelf gezegd dat je angels wilde uitroeien, waar anders dan in een kamer in jouw kasteel waar niemand haar zal vinden? Ik denk dat geen enkele Angel de moed bij elkaar raakt voor een onbekende Angel het kasteel binnen te stormen' zei Elisabeth toen met een kleine triomfantelijke grijns rondom haar gezicht. 'Ik ben vuur bestendig voor een paar secondes mocht het nodig zijn' zei Elisabeth toen met een pijnlijk gezicht. Ze kon zich nog goed haar laatste verbranding herinneren, hoe ze moord en brand had geschreeuwd en tranen inhaar ogen waren gesprongen maar nu zou ze zich sterk houden, desnoods wat acteerwerk leveren en klaar vond zij dan tenminste. 'Geloof me maar, ik ben wel wat vuur gewend' zei ze toen liefjes met een flauw plagende glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De beschutte plek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek I_icon_minitimevr jul 03, 2009 8:09 pm

Artenis glimlachte even naar Elisabeth. ''Oke dan'' stemde hij toe. Hij stond op en rekte zich even uit. Daarna trok hij Elisabeth overeind. Gewoon omdat hij daar zin in had. Hij kuste haar even op haar lippen en had zijn handen op haar heupen. Daarna liet hij haar los en keek haar even vragend aan. ''Erm hoe komen we hier weg? Ga jij een van je luchttrucjes gebruiken of hoe zit dat?'' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

De beschutte plek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek I_icon_minitimevr jul 03, 2009 8:20 pm

'Yes!' Elisabeth grijnsde even toen Artenis toestemde, toen hij haar vroeg hoe ze hieruit kwamen grijnsde ze lichtjes. 'Zal ik dat dan maar doen?' zei Elisabeth toen licht grijnzend, jaja dat konden ze dus niet allemaal! Ze maakte een simpele beweging met haar hand waarna de duisternis wegvaagde en de doorgang weer duidelijk was te zien. 'Tha-daa' zei ze toen zacht grinnikend terwijl ze Artenis een kus op zijn neus gaf 'We kunnen gaan' zei ze toen vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De beschutte plek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De beschutte plek
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Guardian Angels :: De Hemel :: Het Bloemenveld-
Ga naar: