Guardian Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angels vs Dark Angels
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Weer Nadenken

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Caltha
Admin
Caltha


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Antwerpen

Character sheet
Leeftijd: 20 Jaar
Group: The Angels [Ikzelf]
Partner: Thomas,,x3 Blase? Jij blijft in mijn hart

Weer Nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Weer Nadenken   Weer Nadenken I_icon_minitimedo jun 25, 2009 2:18 pm

Caltha vloog naar het donkere gebied. Het maakte haar neit veel uit dat het van de dark angels waren. Ze zuchtte even en landde bij de verlaten hut. Vroeger zat ze heir altijd met vriendjes. Maar toen waren er nog geen dark angels. Ze liep de hut in en ging in de stoel zitten waar ze vroeger zat. Ze zuchtte en had heir nog een foto van Blase en haar staan. Ze keek er even naar en zette die snel weer opzij. Ze veegde wat tranen weg en bleef zitten. Ze dacht aan de twee jongens die haar duidelijk leuk vonden. Wilde ze wel nog iemand?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://guardianangels.darkbb.com
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : 13.5.18.11.19.5.13.

Character sheet
Leeftijd: 23 jaar
Group: -
Partner: Caltha x3

Weer Nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer Nadenken   Weer Nadenken I_icon_minitimedo jun 25, 2009 3:30 pm

Thomas zat wat verder viool te spelen. https://www.youtube.com/watch?v=fBFFlL58UTM. Hij begon zelfs te zingen en had totaal niet door dat Caltha er ook was. Hij was zo in zijn liedje meegezogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caltha
Admin
Caltha


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Antwerpen

Character sheet
Leeftijd: 20 Jaar
Group: The Angels [Ikzelf]
Partner: Thomas,,x3 Blase? Jij blijft in mijn hart

Weer Nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer Nadenken   Weer Nadenken I_icon_minitimedo jun 25, 2009 3:44 pm

Caltha hoorde wat en keek naar buiten. Ze zag Thomas en zuchtte even. Ze ging weer zitten en staarde wat naar de foto. Zou ze nou nog een partner krijgen? Ze wist het niet. Ze zuchtte en keek dan naar de grond. Ze had nergens zin in, alleen zijn dat wou ze alleen maar
Terug naar boven Ga naar beneden
https://guardianangels.darkbb.com
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : 13.5.18.11.19.5.13.

Character sheet
Leeftijd: 23 jaar
Group: -
Partner: Caltha x3

Weer Nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer Nadenken   Weer Nadenken I_icon_minitimedo jun 25, 2009 3:47 pm

Thomas zong gewoon verder en had totaal niet door dat Caltha er was. Hij speelde een mooie vioolsolo en stopte met zingen en hij stopte zijn viool weg. Toen verdween hij uit het zicht van Caltha maar hij was er nog wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caltha
Admin
Caltha


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Antwerpen

Character sheet
Leeftijd: 20 Jaar
Group: The Angels [Ikzelf]
Partner: Thomas,,x3 Blase? Jij blijft in mijn hart

Weer Nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer Nadenken   Weer Nadenken I_icon_minitimedo jun 25, 2009 3:50 pm

Caltha zag dat hij verdween en bleef zitten. Ze wilde nu wraak, nu wilde ze vechten. Ze zuchtte en legde stil ahar hand op haar buik. Hij deed soms veel pijn. Ze zuchtte en leit het meer zichtbaar worden. Er zou toch niemand komen die ze neit kende dus het maakte neit zo veel uit
Terug naar boven Ga naar beneden
https://guardianangels.darkbb.com
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : 13.5.18.11.19.5.13.

Character sheet
Leeftijd: 23 jaar
Group: -
Partner: Caltha x3

Weer Nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer Nadenken   Weer Nadenken I_icon_minitimedo jun 25, 2009 3:53 pm

Thomas keek het vreemde huisje binnen en zag Caltha "ze zal zeker niet willen dat ik binnen kom"zei hij zacht. Hij liep naar de deur en klopte 'zacht' aan. "oeps dat was hard" mompelde hij. Hij haalde zijn schouders op en wachtte gewoon rustig af. in de tussentijd floot hij een deuntje
Terug naar boven Ga naar beneden
Caltha
Admin
Caltha


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Antwerpen

Character sheet
Leeftijd: 20 Jaar
Group: The Angels [Ikzelf]
Partner: Thomas,,x3 Blase? Jij blijft in mijn hart

Weer Nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer Nadenken   Weer Nadenken I_icon_minitimedo jun 25, 2009 4:13 pm

Caltha keek op en zuchtte even. "Binnen" zei ze. Ze bleef rustig zitten en keek weer naar de grond. Soms keek ze even naar de foto die naast haar stond op een tafeltje. Ze keek er even lang naar maar keek weer naar de grond. Ze keek op toen ze de deur hoorde
Terug naar boven Ga naar beneden
https://guardianangels.darkbb.com
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : 13.5.18.11.19.5.13.

Character sheet
Leeftijd: 23 jaar
Group: -
Partner: Caltha x3

Weer Nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer Nadenken   Weer Nadenken I_icon_minitimedo jun 25, 2009 4:20 pm

Thomas kwam binnen "sorry dat ik je kom storen"zei hij. "ben ik welkom?"vroeg hij. Hij glimlachtte rustig en bleef op het deurmatje staan. Hij wou niet onbeleefd zijn dus daarom bleef hij staan waar hij stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caltha
Admin
Caltha


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Antwerpen

Character sheet
Leeftijd: 20 Jaar
Group: The Angels [Ikzelf]
Partner: Thomas,,x3 Blase? Jij blijft in mijn hart

Weer Nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer Nadenken   Weer Nadenken I_icon_minitimedo jun 25, 2009 4:30 pm

Caltha knikte. "Kom maar hoor" zei ze rustig. Ze keek eevn naar hem en dan weer even naar de grond. Ze zuchtte eens en keek hem weer rustig aan. Ze had nog steeds haar hand op der buik, er waren veel steken nu
Terug naar boven Ga naar beneden
https://guardianangels.darkbb.com
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : 13.5.18.11.19.5.13.

Character sheet
Leeftijd: 23 jaar
Group: -
Partner: Caltha x3

Weer Nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer Nadenken   Weer Nadenken I_icon_minitimedo jun 25, 2009 4:48 pm

Thomas kwam dichter naar Caltha en nam haar hand vast. "alles ok?"vroeg hij . Hij keek haar rustig aan. hij wist wat er aan de hand was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caltha
Admin
Caltha


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Antwerpen

Character sheet
Leeftijd: 20 Jaar
Group: The Angels [Ikzelf]
Partner: Thomas,,x3 Blase? Jij blijft in mijn hart

Weer Nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer Nadenken   Weer Nadenken I_icon_minitimedo jun 25, 2009 4:50 pm

Caltha slikte en knikte snel. Haar buik was dikker en de steken waren pijnlijker. Zou het nu al bijna komen? Ze slikte en keek hem even aan. "Ik denk dat ik beter naar me kamer ga" zei ze snel. Ze stond op en keek even naar zijjn hand die de hare vast had
Terug naar boven Ga naar beneden
https://guardianangels.darkbb.com
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : 13.5.18.11.19.5.13.

Character sheet
Leeftijd: 23 jaar
Group: -
Partner: Caltha x3

Weer Nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer Nadenken   Weer Nadenken I_icon_minitimedo jun 25, 2009 4:52 pm

"ik kom met je mee"zei Thomas en hij pakte Caltha op. Hij nam haar mee naar haar kamer. Hij legde haar daar op het bed. Hij keek haar aan "water?". Hij zuchtte eens diep "ok heb je weeën?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Caltha
Admin
Caltha


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Antwerpen

Character sheet
Leeftijd: 20 Jaar
Group: The Angels [Ikzelf]
Partner: Thomas,,x3 Blase? Jij blijft in mijn hart

Weer Nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer Nadenken   Weer Nadenken I_icon_minitimedo jun 25, 2009 4:54 pm

(ander topic Razz)
Caltha knikte maar en stond op. "Ik vlieg zelf wel, kom wanneer je wil" zei ze rustig. Ze liep naar buiten en vloog snel naar haar kamer. Daar ging ze liggen en wachtte maar op Thomas. Hij hield haar avst rustig
Terug naar boven Ga naar beneden
https://guardianangels.darkbb.com
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : 13.5.18.11.19.5.13.

Character sheet
Leeftijd: 23 jaar
Group: -
Partner: Caltha x3

Weer Nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer Nadenken   Weer Nadenken I_icon_minitimedo jun 25, 2009 4:57 pm

(O.o ok ik kom xd)

Thomas vloog maar mee.
Hij kon helpen.
Hij zuchtte eens diep
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Weer Nadenken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer Nadenken   Weer Nadenken I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Weer Nadenken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nadenken over alles

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Guardian Angels :: Het Donkere Gebied :: De Verlaten Hut-
Ga naar: