Guardian Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angels vs Dark Angels
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuw In Dit Gebied

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Faith

Faith


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 30-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Group: Nog geen
Partner: Darkness and fire are everything, but...

Nieuw In Dit Gebied Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw In Dit Gebied   Nieuw In Dit Gebied I_icon_minitimedi jun 30, 2009 5:34 pm

Faith kwam aangevlogen en zag de brug. Ze had ervan gehoord, van de bloedbrug. Ze grijnsde en landde op de rand. Ze sprong eraf en keek even rond. Ze trok haar vleugels in en gaapte even. "Hmm dit is dus het gebied van de dark angels" mompelde ze. Ze zag een schim en keek er even naar
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Nieuw In Dit Gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw In Dit Gebied   Nieuw In Dit Gebied I_icon_minitimedi jun 30, 2009 5:45 pm

Artenis stond verderop. Hier had hij nog zwaar gevochten tegen Blase. Hij stond met zijn handen in zijn zakken. Verderop zag hij een schim. Het was vanaf hier nog moeilijk te zien of het een Angel of Dark Angel was. Hij veranderde in zijn schaduw gedaante en verdween in de grond. Als ongewone schaduw gleed hij naar de rand van de brug en kwam achter de onbekende persoon omhoog. Nu kon hij zien dat ze duidelijk een Dark Angel was. Hij hoorde nog wat ze zei. ''Inderdaad gegroet'' zei hij met zijn gebruikelijke kille grijns terwijl zijn vuurrode ogen zonder pupil of witte omranding de Dark Angel recht aankeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Faith

Faith


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 30-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Group: Nog geen
Partner: Darkness and fire are everything, but...

Nieuw In Dit Gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw In Dit Gebied   Nieuw In Dit Gebied I_icon_minitimedi jun 30, 2009 5:49 pm

Faith keek op en zag Artenis. "Oh hoi" zei ze rustig en kalm. Ze zag dat hij een dark angel was. "Ik ben Faith" stelde ze haar voor aan hem. Hij was geen angel en zij ook neit dus een gevecht zou niet komen. Ze grijnsde even en speelde met een vuurbal. Ze keek ernaar en schoot die weg tegen de rand van de brug dat een stuk verbrijzelde. Ze grijnsde zacht en keek Artenis weer rustig aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Nieuw In Dit Gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw In Dit Gebied   Nieuw In Dit Gebied I_icon_minitimedi jun 30, 2009 5:54 pm

''Artenis'' stelde hij zichzelf voor. Eigenlijk was dat bij de meeste Dark Angels niet nodig. Hij was immers nogal bekend bij vele als moordenaar van Blase de Angel leider en zelf leider van de Black Wing. Een bekende Dark Angel group. Hij keek even droog naar de brug die Faith verbrijzelde. ''Netjes'' zei hij kalm. De late middagzon brak door een aantal wolken en zette alles in een rood/oranje gloed. De schaduw van Faith was duidelijk te zien maar het was de enige schaduw. In zijn schaduw gedaante had Artenis ironisch genoeg zelf geen schaduw.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Faith

Faith


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 30-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Group: Nog geen
Partner: Darkness and fire are everything, but...

Nieuw In Dit Gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw In Dit Gebied   Nieuw In Dit Gebied I_icon_minitimedi jun 30, 2009 5:56 pm

Faith luisterde naar de naam. "Aha jij bent dus Artenis, ik heb veel over je gehoord" zei ze rustig. Ze keek naar de brug en grijnsde. "Thanx" zei ze. Ze keek even rond en herkende hem wel. Ze grijnsde zacht en keek rustig. Hij had dus geen schaduw, maarja wat maakte dat nou uit. Ze grijnsde zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Nieuw In Dit Gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw In Dit Gebied   Nieuw In Dit Gebied I_icon_minitimedi jun 30, 2009 5:59 pm

''Ik neem aan dat je nieuw bent aangezien ik je nog nooit hier heb gezien'' zei Artenis kalm. Hij stond met zijn armen over elkaar. ''Ja er schijnen vele verhalen rond te gaan'' zei hij en wreef even over zijn achterhoofd.

(ik wissel even van computer)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Faith

Faith


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 30-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Group: Nog geen
Partner: Darkness and fire are everything, but...

Nieuw In Dit Gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw In Dit Gebied   Nieuw In Dit Gebied I_icon_minitimedi jun 30, 2009 6:01 pm

Faith knikte. "Jep ik ben nieuw" zei ze rustig. Ze grijnsde even en keek rond. Daarna richtte ze haar weer op Artenis. Hij was erg machtig en neit lelijk. Ze grijnsde zacht en keek hem aan. "Ik heb het gehoord van je moord op dat watje" zei ze grijnzend
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Nieuw In Dit Gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw In Dit Gebied   Nieuw In Dit Gebied I_icon_minitimedi jun 30, 2009 6:12 pm

''Je bedoeld Blase? Ja dat was een van m`n betere moorden'' grijnzde Artenis. In gedachte kon hij nog het verkoolde lichaam zien met de letters BW in de borstkas gekerfd. ''Nou ik heet je van harte welkom Faith'' zei hij. Tegen Dark Angels had Artenis niet zulke grote problemen. Het waren de Angels die hij niet kon uitstaan. En daarbij was Faith zeker niet een van de lelijkste Dark Angels.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Faith

Faith


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 30-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Group: Nog geen
Partner: Darkness and fire are everything, but...

Nieuw In Dit Gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw In Dit Gebied   Nieuw In Dit Gebied I_icon_minitimedi jun 30, 2009 6:14 pm

Faith grijnsde. "Hij was zwak en nutteloos" zei ze rustig. Ze keek even rond en dan rustig naar Artenis. "Maar ander onderwerp, die Blase is dood dus geen gesprek er meer over" zei ze. Ze grijnsde even en keek Artenis rustig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Nieuw In Dit Gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw In Dit Gebied   Nieuw In Dit Gebied I_icon_minitimedi jun 30, 2009 6:18 pm

Artenis knikte even als teken dat hij het met haar eens was. Hij keek even om zich heen en toen weer naar Faith. ''Als je wilt dat ik je de omgeving laat zien moet je het maar vragen. Misschien is het wel handig te weten waar alles is als je nieuw bent'' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Faith

Faith


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 30-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Group: Nog geen
Partner: Darkness and fire are everything, but...

Nieuw In Dit Gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw In Dit Gebied   Nieuw In Dit Gebied I_icon_minitimedi jun 30, 2009 6:20 pm

Faith grijnsde. "Oke is goed" zei ze rustig. Ze wilde best wel een rondleiding van hem. Ze grijnsde bij de gedachte en zweeg even. "Dit is vast de brug van de moord he?" vroeg ze grijnzend. Ze keek rond en dan weer rustig naar Artenis
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Nieuw In Dit Gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw In Dit Gebied   Nieuw In Dit Gebied I_icon_minitimedi jun 30, 2009 6:24 pm

''Jep de bloedbrug. Hij maakt zijn naam meer dan waar. Vele gevechten zijn hier gevoerd en deze stevige brug was vaak doordrenkt van bloed. Al was het laatste gevecht hier al een tijdje geleden'' vertelde Artenis. Hij liet zijn blik even over de bloedbrug gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Faith

Faith


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 30-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Group: Nog geen
Partner: Darkness and fire are everything, but...

Nieuw In Dit Gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw In Dit Gebied   Nieuw In Dit Gebied I_icon_minitimedi jun 30, 2009 6:26 pm

Faith grijnsde. "Bloed is toch zo leuk om te zien vloeien" zei ze grijnzend. Ze gaapte en keek even rustig rond. Ze keek Artenis weer aan. "En wat ga je me nu laten zien? vroeg ze grijnzend. Ze keek hem afwachtend aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Nieuw In Dit Gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw In Dit Gebied   Nieuw In Dit Gebied I_icon_minitimedi jun 30, 2009 6:30 pm

''Wat dacht je van gewoon het gebied dat grenst aan deze brug'' zei Artenis droog met een grijns. ''Kom dan laat je je de zwarte rivier zien'' zei hij. Hij greep Faith`s pols en trok haar mee. Even later liet hij haar los omdat ze waarschijnlijk wel gewoon zelf mee zou lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Faith

Faith


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 30-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Group: Nog geen
Partner: Darkness and fire are everything, but...

Nieuw In Dit Gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw In Dit Gebied   Nieuw In Dit Gebied I_icon_minitimedi jun 30, 2009 6:35 pm

Faith schrok even en grijnsde. "Rustig jij of heb je haast?" zei ze grijnzend. Ze gaf hem een zachte tik en liep rustig met hem mee. Ze wilde die rivier wel eens zien. Ze grijnsde even en liep rustig mee en keek terwijl rond
Terug naar boven Ga naar beneden
Yami

Yami


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 04-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Group: geen niemand leid haar....
Partner: wie durft???

Nieuw In Dit Gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw In Dit Gebied   Nieuw In Dit Gebied I_icon_minitimezo jul 05, 2009 12:53 am

Yami sprong geruisloos op de brug achter de 2.
ze wist meteen dat dat Artenis was.
het meisje wat mee liep kende ze niet.
ze gooide haar haar naar achter en der vleugels verdwenen.
haar paars/rode ogen keken naar de 2.
ze wachte af en keek naar de brug.
"de bloedbrug" zei ze zacht en ging op de rand zitten.
ze keek rond "het gebied van de Dark Angels" zei ze nu iets verstaanbaarder.
ze bewoog rustig met der voeten heen en weer.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Nieuw In Dit Gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw In Dit Gebied   Nieuw In Dit Gebied I_icon_minitimezo jul 05, 2009 11:03 am

Artenis hoorde de stem achter hen. Hij stond een moment stil. Daarna veranderde hij naar zijn schaduw gedaante en verdween in de grond. In de schaduw van de brug zodat niemand meer wist of zelfs maar kon zien. Nu rees hij als ongewone schaduwvlek omhoog. Zijn vuurrode ogen, zonder pupil of witte omranding, keken Yami kil zoals gewoonlijk aan. Hij sprak niet, hij wachtte tot zij dat zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Yami

Yami


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 04-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Group: geen niemand leid haar....
Partner: wie durft???

Nieuw In Dit Gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw In Dit Gebied   Nieuw In Dit Gebied I_icon_minitimezo jul 05, 2009 12:33 pm

Yami keek hoe Artenis verdween.
ze geeuwde en bleef rustig zitten op de rand van de brug.
ze keek naar de grond.
ze keek even naar de lucht en zag toen de schaduw voor der.
ze keek hem aan "hoi" zei ze droog.
ze glimlachte vaagjes en keek weer naar het meisje.
toen keek ze maar weer vragend naar de schaduw.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Nieuw In Dit Gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw In Dit Gebied   Nieuw In Dit Gebied I_icon_minitimezo jul 05, 2009 6:18 pm

Artenis nam zijn normale gedaante weer aan. Zijn ogen die net vuurrood geweest waren, waren nu donkerbruin. ''Hoi'' zei hij al even droog als het meisje voor hem. Hij schatte haar van rond zijn leeftijd, miscchien iets ouder dan hij. ''Wie ben jij?'' vroeg Artenis verassend kalm in tegenstelling tot zijn gespannen en kille houding.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Yami

Yami


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 04-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Group: geen niemand leid haar....
Partner: wie durft???

Nieuw In Dit Gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw In Dit Gebied   Nieuw In Dit Gebied I_icon_minitimezo jul 05, 2009 10:48 pm

Yami keek hoe die weer normaal werd.
ze geeuwde even en zuchte diep.
ze keek naar het water dat onder de brug door stroomde.
ze hoorde de vraag van Artenis.
ze sprong van de rand af en rekte zich uit.
opeens kwamen er 2 spierwitte vleugels tevoorschijn.
"ik ben Yami ik word ook wel "Golden Darkness" genoemd".
ze geeuwde even en keek met een rustige blik naar Artenis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Nieuw In Dit Gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw In Dit Gebied   Nieuw In Dit Gebied I_icon_minitimezo jul 05, 2009 10:56 pm

De twee witte vleugels waren Artenis direct opgevallen. Zijn houding werd vijhandiger. Toch geloofde hij niet helemaal dat Yami een Angel was. ''Artenis'' zei hij kort. Hij verwachtte niet dat het erg nodig was, maar het was wel zo beleefd. ''En, Yami wat doet een Angel als jij hier?'' vroeg hij. Als hij gelijk had zou ze hem nu tegen spreken. Zo niet dan zou hij haar aanvallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Yami

Yami


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 04-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Group: geen niemand leid haar....
Partner: wie durft???

Nieuw In Dit Gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw In Dit Gebied   Nieuw In Dit Gebied I_icon_minitimezo jul 05, 2009 11:00 pm

Yami klapte haar vleugels weer in.
ze keek met der paars/rode ogen naar hem.
ze hoorde de vraag van Artenis.
"Angel laat me niet lachen!!!" ze grinnikte.
"ik heb dan misschien wel witte vleugels maar dat komt alleen maar door me tante".
"de rest van m'n familie is puur Dark Angel".
ze keek hem aan en haar paars/rode ogen werden emotieloos.
ze deed haar hand achter der rug en die veranderde in een zwaard.
als hij haar zou aanvallen kon ze zich meteen verdedigen....
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Nieuw In Dit Gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw In Dit Gebied   Nieuw In Dit Gebied I_icon_minitimezo jul 05, 2009 11:06 pm

Dat waren de woorden die Artenis wou bereiken. ''Ik dacht wel zoiets'' zei hij tegen Yami. ''Je ziet er wel uit als een Angel maar gedraagt je er niet naar. Dat deed me twijfelen'' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Yami

Yami


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 04-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Group: geen niemand leid haar....
Partner: wie durft???

Nieuw In Dit Gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw In Dit Gebied   Nieuw In Dit Gebied I_icon_minitimezo jul 05, 2009 11:11 pm

Yami haar arm kwam tevoorschijn.
het was nu een arm met een zwaard als hand.
ze keek er even naar en geeuwde.
het veranderde weer terug naar een gewone hand.
"mooi dat je het weet" ze glimlachte lichtjes.
"zo kan ik meestal ook wel lijken op een Angel en als je in het Angel gebied bent is dat wel handig".
ze grijnsde en veegde een pluk blond haar uit der gezicht.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Nieuw In Dit Gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw In Dit Gebied   Nieuw In Dit Gebied I_icon_minitimema jul 06, 2009 4:55 pm

''Tja bij mij zullen ze daar niet meer intrappen'' grijnzde Artenis kil. Hij knipte in zijn vingers en uit de grond brande een stoel op. Hij ging zitten en keek Yami aan. Hij zag hoe Yami haar hand in een zwaard had veranderd en weer terug. ''Intresant'' mompelde hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Gesponsorde inhoud





Nieuw In Dit Gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw In Dit Gebied   Nieuw In Dit Gebied I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuw In Dit Gebied
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Guardian Angels :: Het Donkere Gebied :: De Bloedbrug-
Ga naar: