Guardian Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angels vs Dark Angels
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Black Wing group bijeenkomst.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Black Wing group bijeenkomst. Empty
BerichtOnderwerp: Black Wing group bijeenkomst.   Black Wing group bijeenkomst. I_icon_minitimedi jun 30, 2009 5:38 pm

Artenis had lang over dit idee nagedacht. Hij liep met zijn handen op zijn rug voor de verlaten hut. Hij besloot dat het maar eens tijd was voor de eerste bijeenkomst. Artenis liep naar het raam en floot even hard en schel op zijn vingers. Een ravenzwarte valk kwam aanvliegen met een koker op zijn rug. Hij lande op de uitgestoken arm van Artenis. Deze stopte een briefje in de koker waarom stond dat bij de verlaten hut een bijeenkomst zou zijn. ''Ga met dit briefje langs iedereen van de group. En Dabria ook maar'' zei Artenis tegen de valk. De valk vloog weg.

(Alleen group leden en Dabria)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Dabria

Dabria


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Group: -
Partner: Never!

Black Wing group bijeenkomst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Wing group bijeenkomst.   Black Wing group bijeenkomst. I_icon_minitimedi jun 30, 2009 5:40 pm

Dabria kwa aangevlogen en landde. Ze landde een beetje te snel en viel met een plof op de grond. "Stomme vleugels" gromde ze. Ze schudde haar hoofd en krabbelde recht. "Ik heb het gelezen, waarom moest ik komen?" vroeg ze rustig toen ze naar Artenis keek
Terug naar boven Ga naar beneden
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

Black Wing group bijeenkomst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Wing group bijeenkomst.   Black Wing group bijeenkomst. I_icon_minitimedi jun 30, 2009 6:15 pm

gabriel kwam rustig binnengevlogen, en zag dabria en artenis, tegen beide zei hij goeiendag. "Sorry dat het wat duurde maar ik was in een hinderlag van angels getrapt, alleen kunnen ze het nu niet meer navertelen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Black Wing group bijeenkomst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Wing group bijeenkomst.   Black Wing group bijeenkomst. I_icon_minitimedi jun 30, 2009 11:25 pm

Hij streek neer en keek iedereen die er was aan. "Waarom moesten we komen"vroeg hij aan hun. Hij werd opgehouden door een paar Angels en doo de vader van Celebriän. Hij keek hun aan en speelde even met de bliksem in zijn handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Black Wing group bijeenkomst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Wing group bijeenkomst.   Black Wing group bijeenkomst. I_icon_minitimewo jul 01, 2009 10:06 am

Artenis keek kalm naar de Dark Angels die een voor een binnenstroomde. Hij zat nog steeds rustig op zijn stoel en keek de rest aan. ''Ik heb besloten onze eerste bijeenkomst maar eens te starten'' zei hij. ''Deze bijeenkomst is bedoeld voor het uitwisselen van vechttechnieken. Kennis maken met nieuwe leden of leerlingen. En het trainen met de hele group zodat we niet alleen sterk zijn als individu maar ook als group in tijden van oorlog'' zei Artenis terwijl hij opstond, om de tafel liep en zijn handen plat op de tafel legde. Hij keek de rest even aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Dabria

Dabria


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Group: -
Partner: Never!

Black Wing group bijeenkomst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Wing group bijeenkomst.   Black Wing group bijeenkomst. I_icon_minitimewo jul 01, 2009 10:09 am

Dabria keek kwaad toen ze Gabriel aan zag komen lopen. Ze gromde en kee snel naar Artenis en Bale. Ze luisterde naar hem en grome. "Zo'n stomme bijeenkomst?" vroeg ze ongeinteresseerd. Ze keek Artenis aan. "Oke doei" zei ze en draaide haar om om weg te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Black Wing group bijeenkomst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Wing group bijeenkomst.   Black Wing group bijeenkomst. I_icon_minitimewo jul 01, 2009 10:12 am

Artenis hield Dabria tegen door haar bij haar schouder vast te pakken. ''Deze bijeenkomst is erg belangrijk Dabria dus ook voor jou. Laat ik maar zeggen dat het verplicht is'' zei hij zonder haar aan te kijken. Hij draaide haar naar hem toe en keek haar strak aan. ''Ik weet dat jij en Gabriel niet goed met elkaar over weg kunnen maar als jij hiervan wegloopt kunnen er hele pijnlijke dingen gebeurden'' zei hij met een kille ondertoon in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Dabria

Dabria


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Group: -
Partner: Never!

Black Wing group bijeenkomst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Wing group bijeenkomst.   Black Wing group bijeenkomst. I_icon_minitimewo jul 01, 2009 10:14 am

Dabria keek hem stil aan. "Ik wil hem neit eens zien!" gromde ze. "En wat voor dingen?" vroeg ze. Pijnlijke dingen? Cool dacht ze even grijnzend. Ze scudde de gedachtte weg en keek Artenis weer stil en afwachtend aan. Ze keek even stil naar zijn hand op haar schouder en dan weer naar hem
Terug naar boven Ga naar beneden
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

Black Wing group bijeenkomst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Wing group bijeenkomst.   Black Wing group bijeenkomst. I_icon_minitimewo jul 01, 2009 11:00 am

gabriel keek naar dabria en rolde met zijn ogen. "Geloof me, ik vind het even vreselijk als jij om jou te zien. Maar artenis is nu eenmaal men leider dus moet ik je wel accepteren." hij keek dabria even aan en draaide toen weer zijn kop om. Hij besloot niet meer aandacht aan haar te besteden, hij werd al zenuwachtig van haar stem alleen al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Black Wing group bijeenkomst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Wing group bijeenkomst.   Black Wing group bijeenkomst. I_icon_minitimewo jul 01, 2009 10:04 pm

Bale grijnsde bij de reactie van zijn broer en van Dabria. "Tja ze zit er nog mee met het vorvalletje van de ontvoering"zei hij met een grijns tegen zijn broer. "Ze is een goede vechter je moet maar is in een gevecht met haar verzeild geraken"zei hij tegen hem. Hij keek het meisje aan en knikte naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dabria

Dabria


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Group: -
Partner: Never!

Black Wing group bijeenkomst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Wing group bijeenkomst.   Black Wing group bijeenkomst. I_icon_minitimewo jul 01, 2009 10:08 pm

Dabria gromde en keek weg van hem. Ze keek Bale aan. "je daagt me weer uit" gromde ze. Ze keek even weg en keek naar Artenis. "Beginnen we nou? Dan ben ik sneller weg van die idioot" gromde ze stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

Black Wing group bijeenkomst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Wing group bijeenkomst.   Black Wing group bijeenkomst. I_icon_minitimedo jul 02, 2009 7:38 pm

gabriel knikte naar bale en lachte dabria uit. het boeide hem niet veel dat ze het pleegkind was van artenis, maar hij momcht haar toch niet aanvallen, hoe graag hij het ook zou willen. Hij keek naar artenis maar die leek er niet erg op te letten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Black Wing group bijeenkomst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Wing group bijeenkomst.   Black Wing group bijeenkomst. I_icon_minitimedo jul 02, 2009 7:44 pm

''Je kent je opdracht dus ik zou zeggen begin maar'' zei Artenis. ''Train voor mij part in je eentje zolang je maar iets doet'' zei hij terwijl hij zich afzonderde van de andere en uit het raam keek. Hij leek met zijn gedachte verder weg te zijn dan bij de bijeenkomst. Hij stond met zijn handen op zijn rug maar een beetje doelloos uit het raam te staren. Toen hij nog niet het geluid van gevechten hoorde keek hij even om. ''Begin dan'' riep hij een beetje gefrustreerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Faith

Faith


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 30-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Group: Nog geen
Partner: Darkness and fire are everything, but...

Black Wing group bijeenkomst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Wing group bijeenkomst.   Black Wing group bijeenkomst. I_icon_minitimedo jul 02, 2009 9:07 pm

Faith kwam aangevlogen en knikte even nar de andere leden. Ze liep naar Artenis en legde zacht haar hand op zijn schouder. "Heey" zei ze grijnzend. Ze keek even naar de anderen en zweeg eventjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Black Wing group bijeenkomst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Wing group bijeenkomst.   Black Wing group bijeenkomst. I_icon_minitimedo jul 02, 2009 10:07 pm

Artenis keek even om toen hij een hand op zijn schouder voelde. Hij keek recht in het grijnzende gezicht van Faith. ''Hej'' mompelde hij. Zijn blik ging ook even over de andere leden. ''Stel jezelf maar even voor, niemand kent je namelijk nog. Ze weten nog niet dat jij proeflid bent'' zei hij zacht tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Faith

Faith


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 30-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Group: Nog geen
Partner: Darkness and fire are everything, but...

Black Wing group bijeenkomst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Wing group bijeenkomst.   Black Wing group bijeenkomst. I_icon_minitimedo jul 02, 2009 10:20 pm

Faith keek hem aan. "Is er iets? Je bent zo stil" zei ze rustig tegen hem. Ze keek even naar dde leden, ze zou ahar zo wel voorstellen. Ze keek Artenis aan. "Je kan me alles vertellen" zei ze rustig
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Black Wing group bijeenkomst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Wing group bijeenkomst.   Black Wing group bijeenkomst. I_icon_minitimedo jul 02, 2009 10:55 pm

''Nee er is niets. Ik zit met m`n gedachte de laatste tijd gewoon even ergens anders'' zei Artenis de vraag ontwijkend. Zijn blik ging nog even naar buiten maar daarna de group rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Faith

Faith


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 30-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Group: Nog geen
Partner: Darkness and fire are everything, but...

Black Wing group bijeenkomst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Wing group bijeenkomst.   Black Wing group bijeenkomst. I_icon_minitimedo jul 02, 2009 10:57 pm

Faith zuchtte even. "Hmm oke" zei ze stil. Ze liep ergens anders heen en leunde tegen de muur. Ze wist dat er iets met hem was, maar wat? Ze zweeg en keek even naar hem. Daarna naar de grond
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Black Wing group bijeenkomst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Wing group bijeenkomst.   Black Wing group bijeenkomst. I_icon_minitimedo jul 02, 2009 11:58 pm

"Wel mense wie gaat het opnemen tegen mij"vroeg hij aan de group in het algemeen" Hij keek iedereen aan en keek of er iemand antwoorde. Niemand dus. Hij speelde dan maar met zijn bliksemschichten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 30-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Group: Nog geen
Partner: Darkness and fire are everything, but...

Black Wing group bijeenkomst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Wing group bijeenkomst.   Black Wing group bijeenkomst. I_icon_minitimevr jul 03, 2009 11:24 am

Faith stond nog steeds tegen de muur en staarde naar de grond. Er was iets met Artenis, en als hij het niet vertelde moest dat ook niet. Ze zuchtte even en zweeg. Ze keek even op naar de vraag van Bale maar had nu even geen zin om te vechten
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Black Wing group bijeenkomst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Wing group bijeenkomst.   Black Wing group bijeenkomst. I_icon_minitimevr jul 03, 2009 11:30 am

Artenis keek om naar Bale. ''Ik wil wel Bale. Wat afleiding kan ik wel gebruiken'' zei hij terwijl hij veranderde naar zijn schaduw gedaante. Hij verschoof zijn voet en veroorzaakte zo een rechte vuurmuur die op Bale afging.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Faith

Faith


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 30-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Group: Nog geen
Partner: Darkness and fire are everything, but...

Black Wing group bijeenkomst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Wing group bijeenkomst.   Black Wing group bijeenkomst. I_icon_minitimevr jul 03, 2009 11:42 am

Faith keek toe naar ze. Ze zweeg de hele tijd maar ach. Hij zou vast iemand anders leuk vinden. Ze zweeg en keek toe. Ze ging even later zitten tegen de muur en speelde even met de ketting
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Black Wing group bijeenkomst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Wing group bijeenkomst.   Black Wing group bijeenkomst. I_icon_minitimevr jul 03, 2009 2:43 pm

Maar Bale vloog toen de lucht in. Hij veranderde naar zijn zwarte gedaante en speelde met de bliksem. Hij liet een zwarte bol op hem af sterven en keek hem geamusserd aan. Hij lande weer op de grond en die kleurde zwart. Het zwaard was ook zwart gekleurde hij grijnsde even en keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Black Wing group bijeenkomst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Wing group bijeenkomst.   Black Wing group bijeenkomst. I_icon_minitimevr jul 03, 2009 7:47 pm

Artenis deed een stap opzij en ontweek zo de bol. Een kleine explosie was achter hem te zien. Hij keek even droog naar het zwaard en creeerde er toen zelf een van vuur. De vlammen laaide hoog op en verschroeide een beetje het dak. Behendig draaide Artenis het zwaard half rond zodat een halve streep van vuur even de kamer verlichtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Dabria

Dabria


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Group: -
Partner: Never!

Black Wing group bijeenkomst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Wing group bijeenkomst.   Black Wing group bijeenkomst. I_icon_minitimeza jul 04, 2009 10:26 am

Dabria keek toe en negeerde Gabriel nog steeds. Ze keek even op naar Faith. Ze zag er best leuk uit, dacht ze. Ze keek toe hoe het gevecht verliep en ging op een kast zitten. Ze grijnsde even en lette goed op dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Black Wing group bijeenkomst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Wing group bijeenkomst.   Black Wing group bijeenkomst. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Black Wing group bijeenkomst.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Black Wing {Artenis}
» Matt, the black silence

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Guardian Angels :: Het Donkere Gebied :: De Verlaten Hut-
Ga naar: