Guardian Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angels vs Dark Angels
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De beschutte plek

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De beschutte plek - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek - Pagina 2 I_icon_minitimevr jul 03, 2009 8:27 pm

Artenis liep Elisabeth achterna naar buiten. Het regende nog steeds. Artenis keek even naar de lucht. ''Het ziet er niet naaruit dat het vandaag nog gaat opklaren'' zei hij. Hij zwarte haar droop inmiddels al van het water. Artenis spreidde zijn vleugels en met een sterke vleugelsslag hing hij boven in de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Elisabeth

Elisabeth


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-06-09

Character sheet
Leeftijd: 21
Group: /
Partner: niemand

De beschutte plek - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek - Pagina 2 I_icon_minitimevr jul 03, 2009 8:43 pm

'Balen' zei Elisabeth toen terwijl ze Artenis maar volgde en zich sterk vanaf de grond afzette en haar vleugels spreidde en met twee sterke vleugelslagenin de lucht bleef hangen. 'Nouja, voor jou balen ik kán tegen het water' zei Elisabeth toen, in de verte zag ze lichte stralen zonneschijn maar of deze ooit hier zouden komen was de grote vraag hoewel Elisabeth vermoedde dat dát nu weer niet zou gebeuren. 'Ik volg wel' zei ze toen met een grijns 'zolang je niet te snel gaat lukt me dat wel' zei ze toen zoetjes terwijl ze nog een vleugelslag maakte om niet naar beneden te donderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De beschutte plek - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek - Pagina 2 I_icon_minitimevr jul 03, 2009 8:46 pm

''Ik zal m`n best doen'' grijnzde Artenis. Met nog een sterke vleugelslag stoof hij vooruit. Hij remde wat af en wachtte even op Elisabeth. ''Sorry oude gewoonte'' zei hij. Hierna vloog hij wat rustiger. Al had hij op deze snelheid meer moeite om goed recht te blijven vliegen. Dan vloog hij weer te hoog. De andere keer donderde hij bijna naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Gesponsorde inhoud





De beschutte plek - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beschutte plek   De beschutte plek - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De beschutte plek
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Guardian Angels :: De Hemel :: Het Bloemenveld-
Ga naar: