Guardian Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angels vs Dark Angels
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Domme Angels

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Faith

Faith


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 30-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Group: Nog geen
Partner: Darkness and fire are everything, but...

Domme Angels Empty
BerichtOnderwerp: Domme Angels   Domme Angels I_icon_minitimedo jul 02, 2009 11:05 pm

Faith kwam aangevlogen en zag een groep angels. Ze grijnsde en landde. Ze liep rustig naar ze toe. Ze grijnsde en stopte voor iemand dat duidelijk de eider was. Hij gromde en keek Faith kwaad aan. "Wat moet je" snauwde hij tegen haar. Faith grijnsde en lachtte. Ze speelde met een vuurbal en keek de angel strak aan. "Denk eens na domme angel" zei ze grijnzend en liep een rondje rond hem heen. De andere 5 angels keken toe en zwegen, best voor hun dus. De angel volgde Faiths bewegingen. Faith lachtte vals en drukte opeens haar hand recht op zijn hart. De angel stortte in en bleef stil op de grond liggen. Faith grijnsde en keek naar de anderen. "Wie is de volgende domme angel?" vroeg ze grijnzend. Een oudere jongen kwam naar haar toe en drukte haar tegen een boom. "Wie noem jij hier dom" snauwde hij. Faith grijnsde en verdween. Ze stond opeens achter hem en greep hem bij zijn kraag. "Jou" zei ze lachend van plezier. De andere 2 waren meiden en die renden meteen weg. Een andere jongen liep ook op der af en tilde haar op met zijn kracht. Hij gooide haar op de grond en stuurde 5 waterballen op haar af. Faith gromde en sprong recht. Ze schoot vuurballen af die recht op de waterballen kwamen en ze liet ontploffen. Ze grijnsde en liep dreigend op hem af. De angel schrok en vloog meteen weg. Faith grijnsde en plofte haar op een boomstam. Ze gaapte even en hoorde iets in de struiken achter haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Lùthien

Lùthien


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 27-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Group: none
Partner: nee

Domme Angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Domme Angels   Domme Angels I_icon_minitimedo jul 02, 2009 11:17 pm

''Netjes hoor'' zei Lùthien die uit de struiken kwam lopen. Met een acrobatische stunt slingerde hij zich in een tak die boven Faith hing. ''Barbaars. Maar netjes'' zei hij terwijl hij op zijn rug lag en een rijpe appel uit de boom waarin hij lag plukte. Hij draaide zich op zijn buik en keek Faith aan. ''Ik ben Lùthien'' zei hij droog en nam een hap van de appel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 30-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Group: Nog geen
Partner: Darkness and fire are everything, but...

Domme Angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Domme Angels   Domme Angels I_icon_minitimedo jul 02, 2009 11:19 pm

Faith keek omhoog naar hem. Ze zag meteen dat hij een angel was en grijnsde vals. "Nog een domme angel?" zei ze grijnzend. Ze sprong aan de tak en stond recht. Ze keek hem grommend aan. "Slim hier te komen hoor" zei ze grijnzend
Terug naar boven Ga naar beneden
Lùthien

Lùthien


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 27-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Group: none
Partner: nee

Domme Angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Domme Angels   Domme Angels I_icon_minitimedo jul 02, 2009 11:23 pm

''Als jij me graag dom noemt ga je gang dan maar'' zei Lùthien droog. Hij was overeind gesprongen toen Faith ook op de tak klom. ''Jij denkt kennelijk zelf dat je heel wat bent'' zei hij kalm. ''Aangezien je hier zonder vrees komt en iedereen uitschelt en vermoord'' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 30-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Group: Nog geen
Partner: Darkness and fire are everything, but...

Domme Angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Domme Angels   Domme Angels I_icon_minitimedo jul 02, 2009 11:25 pm

Faith grijnsde. "Daarvoor ben ik ook een dark angel" zei ze kil. Ze keek hem strak aan en grijnsde. "Zozo dus je bent neit bang?" vroeg ze met een valse grijns op haar gezicht. Ze keek hem nog steeds strak en kil aan en wachtte rustig op zijn antwoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Lùthien

Lùthien


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 27-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Group: none
Partner: nee

Domme Angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Domme Angels   Domme Angels I_icon_minitimedo jul 02, 2009 11:28 pm

''Bang? Van een Dark Angel? M`n broertje is er een. Ik ben er met twee opgegroeit'' zei Lùthien. Hij ging even op zijn handen staan en keek Fait ondersteboven aan. ''Ken je Artenis? Dat is mijn jongere broer'' zei hij droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 30-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Group: Nog geen
Partner: Darkness and fire are everything, but...

Domme Angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Domme Angels   Domme Angels I_icon_minitimedo jul 02, 2009 11:30 pm

Faith schrok ervan. Artenis? Zijn broer?! Ze keek hem aan. "Echt? Jou broer?" zei ze vol verbazing. Ze leken neit eens op elkaar, de ene een dark angel en de andere een angel. Ze zweeg weer en dacht even na
Terug naar boven Ga naar beneden
Lùthien

Lùthien


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 27-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Group: none
Partner: nee

Domme Angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Domme Angels   Domme Angels I_icon_minitimedo jul 02, 2009 11:33 pm

''Vraag het hem zelf als je me niet gelooft'' zei Lùthien die weer op z`n voeten stond. ''Hij en mijn vader zijn beide Dark Angels in een familie vol gewone Angels'' zei hij. ''Ik weet dat we niet erg veel op elkaar lijken. Maar hij zou hetzelfde zeggen als ik. Hij zou ook zeggen dat we bloedverwanten'' besloot Lùthien.

(Ben weg)
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 30-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Group: Nog geen
Partner: Darkness and fire are everything, but...

Domme Angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Domme Angels   Domme Angels I_icon_minitimedo jul 02, 2009 11:35 pm

Faith sprong op de grond en keek hem aan. "Zou je neit echt zeggen maarja ik geloof je" zei ze. "Spijtig, anders had ik je aangevallen" zei ze met een grijns. Ze rekte haar uit en keek eve rond. Daarna keek ze weer naar hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Lùthien

Lùthien


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 27-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Group: none
Partner: nee

Domme Angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Domme Angels   Domme Angels I_icon_minitimevr jul 03, 2009 2:17 pm

Lùthien sprong ook uit de boom. ''Zo dus je valt me niet aan alleen omdat ik de broer van Artenis ben? Slap zeg, ik dacht dat jij wat sterker zou zijn'' zei hij hoofdschuddend. ''Denk je zelf echt dat Artenis medelijden had met onze moeder toen hij haar doodde?'' vroeg Lùthien en keek Faith vanonder een pluk haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 30-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Group: Nog geen
Partner: Darkness and fire are everything, but...

Domme Angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Domme Angels   Domme Angels I_icon_minitimevr jul 03, 2009 2:21 pm

Faith grijnsde. "Ik zal toegeven, ik voel wat voor hem" zei ze. Oh wat stom om te zeggen, ze voelde niet snel iets voor iemand. Maar Artenis was slecht, puut slecht en daar hield ze echt van, ze keek hem aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Lùthien

Lùthien


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 27-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Group: none
Partner: nee

Domme Angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Domme Angels   Domme Angels I_icon_minitimevr jul 03, 2009 2:24 pm

''Dat had me eerlijk gezegd ook niet veel verbaasd'' zei Lùthien. Toen zijn broer meer met Dark Angels om ging werd hij al gauw geliefder. Ook bij de meiden. ''En weet hij het al?'' vroeg Lùthien droog aan Faith.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 30-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Group: Nog geen
Partner: Darkness and fire are everything, but...

Domme Angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Domme Angels   Domme Angels I_icon_minitimevr jul 03, 2009 2:25 pm

Faith schudde haar hoofd. "Bijna" zei ze. Ze zuchtte even en keek hem aan. "Ach bijna niemand wil mij dus" zei ze rustig. "Een nee maakt niks uit" zuchtte ze. Ze rekte haar uit en keek even rond
Terug naar boven Ga naar beneden
Lùthien

Lùthien


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 27-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Group: none
Partner: nee

Domme Angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Domme Angels   Domme Angels I_icon_minitimevr jul 03, 2009 2:30 pm

''Nou dan wens ik je veel succes ermee'' zei Lùthien een beetje sarcastisch. ''Artenis is vrij koppig. Hij geeft niet graag toe dat hij om iemand geeft'' vertelde hij. ''Je gaat het daar nog moeilijk mee krijgen'' zei hij droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 30-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Group: Nog geen
Partner: Darkness and fire are everything, but...

Domme Angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Domme Angels   Domme Angels I_icon_minitimevr jul 03, 2009 2:31 pm

Faith grijnsde. "Ik ben niet zo'n heel liefdevol type hoor" grijnsde ze. "Die angels met al die omhelsingen enz zo bah" zei ze grijnzend
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Domme Angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Domme Angels   Domme Angels I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Domme Angels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Angels [Caltha]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Guardian Angels :: De Hemel :: Het Bos-
Ga naar: