Guardian Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angels vs Dark Angels
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuweling.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

Nieuweling. Empty
BerichtOnderwerp: Nieuweling.   Nieuweling. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 3:35 pm

Langzaam opende Celebriän haar ogen. Haar zicht was in het begin erg wazig. Ze wreef even in haar ogen en zag toen pas dat ze aan de uitmonding van een zwarte rivier lag. Celebriän herinerde zich niet veel meer. Alleen een groot gevecht en een enorme waterval. Ze moet van de waterval afgevallen zijn concludeerde ze. Ze probeerde even te staan maar het duizelde Celebriän te veel en ze viel weer neer. Haar jurk was compleet nat van het water maar dat maakte haar niet uit. Celebriän`s eerste zorg was nu haar duizeligheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Nieuweling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling.   Nieuweling. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 3:39 pm

Bale streek neer. Hij zag he meisje ligge en vloog naar haar. Hij nam haar op en legde haar op het droge. Hij keek haar aan en wachte met wat ze zou gaan doen. Zou ze bang worden of was ze zo slecht. Hij keek haar aan en ging zitten. Het zwaard hong naast hem. Maar zijn zwarte haar was wat warrig door de vlucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

Nieuweling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling.   Nieuweling. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 3:44 pm

Celebriän keek even op naar de persoon die haar op het droge had gelegd. Hij was duidelijk te zien ook een Dark Angel. Ze stond wankel op en met ee sierlijke beweging van haar handen maakte ze uit de energie om hen heen een scherp zwaard. ''Wie ben jij?'' vroeg ze. De punt van haar zwaard was nu nog naar de grond gericht maar ze had hem stevig vast om zich elk moment te kunnen weren. Celebriän was niet bang van de Dark Angel. Ze had er in haar leven zoveel gezien. Waarom zou deze anders zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

Nieuweling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling.   Nieuweling. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 3:46 pm

gabriel kwam aangevlogen en zag bale. "Zozo een niuwe, ze lijkt me een dark." hij ging naar haar en legde zijn hand op haar hoofd, haar duizeligheid was meteen over. "en ik zou maar uitzien wat je met mijn broer doet. >Hij is niet normaal. wij beide niet trouwens."
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Nieuweling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling.   Nieuweling. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 3:48 pm

"Ik ben Bale"zei hij tegen haar. Hij legde zijn hand op zijn zwaard en keek haar aan. Wat zou ze gaan doen nu. Hij keek zijn broer even aan en rolde met zijn ogen. Hij liet zijn hand weer naast hem vallen en keek hem aan. "Ik doe je niets en hij ook niet"zei hij kalm tegen haar. Hij wachte op haar reactie .
Terug naar boven Ga naar beneden
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

Nieuweling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling.   Nieuweling. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 3:51 pm

"En ik ben Gabriël, aangenaam" Hij keek haar aan. "Van waar kom je?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

Nieuweling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling.   Nieuweling. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 3:51 pm

Celebriän`s zwaard was al halverwege toen Gabriël Zijn hand op haar hoofd legde. Niet zozeer uit angst maar uit reflex. Ze keek weer naar de Dark Angel die zich voorstelde als Bale. ''Ik ben Celebriän'' sprak ze. Haar duizeligheid was over dus kon ze meteen helderder denken. Ze kwam nu ook niet meer erg vaag over. ''Hoe weet ik dat jullie te vertrouwen zijn. Hij is zelfs een gewone Angel'' zei ze met hoofdknik naar de Angel die haar geholpen had. Ze keek weer naar hem toen hij een vraag stelde. ''Dat weet ik niet precies. Mijn geheugen laat me in de steek. Het laatste wat ik me heriner is dat ik in gevecht was bovenaan een enorme waterval. Ik viel naar beneden. Toen ik weer normaal kon zien en nadenken was ik hier'' vertelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

Nieuweling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling.   Nieuweling. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 3:53 pm

"ik was een angel." Gabriël voelde zich beledigd. "Ik ben nu even slecht als jullie, ale, ja vraagt wel of jij ons kan vertrouwen, maar jij bent de nieuwe hier dus de vraag is eigenlijk andesom"
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Nieuweling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling.   Nieuweling. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 3:55 pm

"Zeg me wat ik moet doen om je vertrouwen te winnen"zei hij tegen haar. "Hij tja hij is men broer"zei hij tegen haar. Hij keek grijnsend naar Gabriël en keek weer naar Celebriän. Zijn ogen stonden kil zoals altijd. Ze waren pikzwart net als zijn vleugels en haar. Ze zou hem wel vertrouwen binnenkort. "Gabriël laat haar maar ze weet niet tot wie we behoren"zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

Nieuweling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling.   Nieuweling. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 4:01 pm

"ha ja daar komt ze snel genoeg achter." gabriel grijnsde. "Je kan in het kasteel terecht als je een plek nodig hebt om te rusten. hij keek haar vertrouwelijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

Nieuweling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling.   Nieuweling. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 4:08 pm

Celebriän keek van de naar de ander. Ze kon er niet tegen als andere dingen voor haar achter hielden. Ze kreeg het gevoel behandeld te worden als een dom kind terwijl ze bijna even oud was als de twee andere. Ze keek nog even ongelovig naar Gabriël. Zou hij echt tot de Dark Angels behoren. Het was mogelijk. Celebriän keek op uit haar gedachte toen haar verteld werd waar ze kon rusten. Daar zou ze nu wel een moord voor doen, voor een beetje rust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Nieuweling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling.   Nieuweling. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 4:11 pm

Hij keek haar aan en glimlachte even. "Geen zorgen hij is slecht"zei hij tgen haar. Hij stond op en keek naar zijn broer. "Als je de weg niet weet vraag maar aan hem of mij"zei hij tegen haar. Hij keek naar de luch en vond het weer wat te mooi nu. Een felle bliksemschicht hooorde je nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

Nieuweling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling.   Nieuweling. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 4:21 pm

''De weg weten zou inderdaad wel handig zijn'' zei Celebriän. Ze wede aar blik even af en staarde naar de rivier die rustig voort kabelde. ''Kan jij me de weg wijzen?'' vroeg ze zonder Bale aan te kijken. Ze vertrouwde nog steeds geen van beide maar zewas nu minder vijhandelijk tegenover hen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Nieuweling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling.   Nieuweling. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 4:23 pm

"Anders breng ik je wel"zei hij tegen haar. Hij liep rustig naar haar toe en keek haar vetrouwend aan. "Klim anders maar op men rug"zei hij tegen haar. Als hij een andere Dark angel op zijn rug zou laten moest hij haaar echt vertrouwen. Hij wachte en keek haar even aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

Nieuweling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling.   Nieuweling. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 4:25 pm

"oke ga maar broetje ik moest toch ,nog het een ent ander afhandelen met zo een stomme angel" gabriel steeg op en was op slag verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

Nieuweling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling.   Nieuweling. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 4:27 pm

Ik kan zelf ook best vliegen dacht Celebriän maar besloot die gedachte uit te bannen. Straks zou er maar weer een conflict komen en ze was nu simpel weg gewoon niet sterk genoeg om terug te vechten. Ze zou eerst aan moeten sterken. ''Is dat niet te zwaar voor je?'' vroeg ze zacht. Ze sloeg een beetje twijfelend haar armen om zijn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

Nieuweling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling.   Nieuweling. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 4:30 pm

"Ik ben sterker dan ik eruit zie"zei hij. Hij zette zich af en vloog toen weg. In enkele slagen waren ze verdwenen. Ze zouden spoedig bij het kasteel aankomeb. en daar zou hij haar laten als ze wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuweling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuweling.   Nieuweling. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuweling.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» een nieuweling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Guardian Angels :: Het Donkere Gebied :: De Zwarte Rivier-
Ga naar: