Guardian Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angels vs Dark Angels
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 een nieuweling

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

een nieuweling Empty
BerichtOnderwerp: een nieuweling   een nieuweling I_icon_minitimedo jun 25, 2009 9:39 am

Gabriël streek neer in het bloemenveld. wat was dit voor plek?? hij had hier nog nooit van gehoord. hij vroeg zich af of er hier ook angels waren zoals hij. Gabriël was een toffe gast die zijn leven zou geven voor anderen. Zijn leven draaide maar om twee dingen, liefde en bescherming. Hij was helemaal alleen dus zijn leven kon hier mischien nog wel om meerdere dingen beginnen draaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caltha
Admin
Caltha


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Antwerpen

Character sheet
Leeftijd: 20 Jaar
Group: The Angels [Ikzelf]
Partner: Thomas,,x3 Blase? Jij blijft in mijn hart

een nieuweling Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuweling   een nieuweling I_icon_minitimedo jun 25, 2009 9:46 am

Caltha vloog over het veld en landde. Ze zuchtte en had de jongen nog neit opgemerkt. Ze keek naar haar buik en liet het weer worden zoals die was. Iets dikker dus. Ze keek ernaar en liet haar hand er rustig op rusten. Hoe zou de baby worden? Dacht ze stil. Ze keek ernaar en had nog steeds de jongen niet door.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://guardianangels.darkbb.com
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

een nieuweling Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuweling   een nieuweling I_icon_minitimedo jun 25, 2009 9:52 am

Gabriël zag Caltha landen. ze had hem nog niet opgemerkt. stilletjes liep hij op haar af, en zei: "Wat word het? Een jongen of een meisje?" hij keek Caltha vriendelijk aan. "Ik ben gabriël, beschermer van elk levend leven, nou bijna elk levend wezen dan toch." Hij maakte een lichte elegante buiging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caltha
Admin
Caltha


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Antwerpen

Character sheet
Leeftijd: 20 Jaar
Group: The Angels [Ikzelf]
Partner: Thomas,,x3 Blase? Jij blijft in mijn hart

een nieuweling Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuweling   een nieuweling I_icon_minitimedo jun 25, 2009 9:54 am

Caltha schrok en verbergde de buik weer. Ze keek hem aan en slikte. Hij wist het dus al. "Zeg dit tegen niemand!" riep ze. Niemand mocht het eigenlijk weten, als de baby in verkeerde handen valt. Ze slikte en keek de jongen aan. "Begrepen?" zei ze iets rustiger. Ze keek hem aan en wachtte af
Terug naar boven Ga naar beneden
https://guardianangels.darkbb.com
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

een nieuweling Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuweling   een nieuweling I_icon_minitimedo jun 25, 2009 9:57 am

"jah natuurlijk begrijp ik je, ik snap je wel. Ik had zelf ook een zoon." Hij keek haar begrijpend aan. sorry dat ik je zo deed schrikken. "zullen we het opnieuw doen?" zei hij zacht. "Ik ben gabriël" Gabriël deed alsof er niets was gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caltha
Admin
Caltha


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Antwerpen

Character sheet
Leeftijd: 20 Jaar
Group: The Angels [Ikzelf]
Partner: Thomas,,x3 Blase? Jij blijft in mijn hart

een nieuweling Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuweling   een nieuweling I_icon_minitimedo jun 25, 2009 9:59 am

Caltha liet haar buik normaal en zorgde dat je het neit zag. Dat was toch vele veiliger. "Ik ben Caltha" zei ze rustig. De meesten kenden haar wel, haar partner was de leider van de hemel. Nu was zij het maar half. Ze zuchtte even en keek Gabriel rustig aan. Ze keek even rond en zweeg
Terug naar boven Ga naar beneden
https://guardianangels.darkbb.com
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

een nieuweling Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuweling   een nieuweling I_icon_minitimedo jun 25, 2009 10:05 am

"en wat doet zo een mooie engel als jou hier alleen? straks word je nog aangevallen." Hij keek Caltha bezorgd aan. "zijn er hier ook dark angels?" vroeg hij dom. "Want ik haat ze. ze hebben mijn zoon ..." er ging een rilling over zijn lijf. "Laat ook maar" Hij ging droevig naast caltha zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caltha
Admin
Caltha


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Antwerpen

Character sheet
Leeftijd: 20 Jaar
Group: The Angels [Ikzelf]
Partner: Thomas,,x3 Blase? Jij blijft in mijn hart

een nieuweling Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuweling   een nieuweling I_icon_minitimedo jun 25, 2009 10:07 am

Caltha keek hem aan, hij kende haar dus niet. "Ik ben de leider van The Angels en mijn partner Blase was de leider van de hemel" zei ze rustig. "Artenis,de leider van de dark angels wilde ons deel overnemen en er kwam een oorlog" zei ze rustig. "Blase heeft het niet overleeft en ik heb Artenis kunnen wegkrijgen zonder dat hij ons deel nam en nu..." zei ze. Ze zuchtte en veeg even een traan weg
Terug naar boven Ga naar beneden
https://guardianangels.darkbb.com
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

een nieuweling Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuweling   een nieuweling I_icon_minitimedo jun 25, 2009 12:20 pm

"... nu moet je kind opgroeien zonder vader? en het spijt me dat ik je niet herkende. Maar ik ben al een tijdke niet meer in de hemel geweest omdat ik daar verbannen ben om een daad waar ik niets mee te maken had. Eigenlijk weet ik niet aan wiens kant ik sta, als er iemand in nood is help ik, ik kies geen partij, en tot hiertoe heeft niemand me nog een aanbod gedaan dus blijf ik onpartijdig. Heb jij ook krachten?" hij keek Caltha lief aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caltha
Admin
Caltha


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Antwerpen

Character sheet
Leeftijd: 20 Jaar
Group: The Angels [Ikzelf]
Partner: Thomas,,x3 Blase? Jij blijft in mijn hart

een nieuweling Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuweling   een nieuweling I_icon_minitimedo jun 25, 2009 12:21 pm

Caltha knikte. "Ja dat heb ik" zei ze rustig. Ze keek even rond. Ze zuchtte eventjes en keek hem weer aan. "Water en licht" zei ze. Ze keek naar de zon en dan weer naar hem. Ze voelde even aan haar buik omdat ze een steek voelde. Ze zuchtte weer en keek naar haar buik
Terug naar boven Ga naar beneden
https://guardianangels.darkbb.com
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

een nieuweling Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuweling   een nieuweling I_icon_minitimedo jun 25, 2009 12:50 pm

"leuk, ik heb helende krachten en ik kan dingen doen met mijn gedachten. goed voor als ik in een hinderlaag trap, dan kan ik ze bijvoorbeeld laten doen wat ik wil. Als je wilt dat ik je genees geef je maar een gil." hij legde zijn hand op Caltha haar buik, zijn vleugels begonnen licht te geven en hij zei toen "zo nu zou het beter moeten gaan" hij keek in Caltha haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caltha
Admin
Caltha


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Antwerpen

Character sheet
Leeftijd: 20 Jaar
Group: The Angels [Ikzelf]
Partner: Thomas,,x3 Blase? Jij blijft in mijn hart

een nieuweling Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuweling   een nieuweling I_icon_minitimedo jun 25, 2009 1:24 pm

Caltha keek naar hem en zweeg. De steken hielden op. "Bedankt" zei ze stil. Ze keek naar zijn hand op haar buik en dacht aan de massage en omhelsing van Thomas. Zou ze ooit over de dood van Blase komen? Ze zcuhtte en schudde de gedachte weg. Ze keek weer naar Gabriel
Terug naar boven Ga naar beneden
https://guardianangels.darkbb.com
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

een nieuweling Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuweling   een nieuweling I_icon_minitimedo jun 25, 2009 1:33 pm

"War scheelt er?" vroeg gabriël. hij keek haar aandachtig aan. "Ik weet dat het stom gaat klinken maar ik weet gewoon dat je aan blase zit te denken, onthoud blase zit niet in je hoofd, hij zit in je hard en hij zal daar altijd blijven. Ik weet dat je nu waarschijnlijk niet weet wat ik bedoel en dat het waarschijnlijk stom klinkt maar het is zo." hij wou nog iets zeggen maar het ging niet goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caltha
Admin
Caltha


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Antwerpen

Character sheet
Leeftijd: 20 Jaar
Group: The Angels [Ikzelf]
Partner: Thomas,,x3 Blase? Jij blijft in mijn hart

een nieuweling Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuweling   een nieuweling I_icon_minitimedo jun 25, 2009 1:37 pm

Caltha keek hem aan. "Ik ben aan het denken dat ik hem miss nooit kan vergeten en nooit iemand anders wil" zei ze stil. Thomas vond haar leuk maar ze wist het gewoon neit meer. ze zuchtte en keek even naar Gabriel maar daarna even rond
Terug naar boven Ga naar beneden
https://guardianangels.darkbb.com
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

een nieuweling Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuweling   een nieuweling I_icon_minitimedo jun 25, 2009 1:47 pm

"wel ik weet dat ik je juist ken maar.... Ik mag je wel." gabriel keek beschaamd naar de grond. 'hoe zou ze reageren?' dacht hij. 'ze gaat me waarschijnlijk slaan' hij hoopte van niet. Hij kon haar via zijn gedachten dwingen maar dat zou hij nooit doen. 'liefde is niet te koop' dacht hij. "Ik maak toch geen kans he?" vroeg hij aan Caltha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caltha
Admin
Caltha


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Antwerpen

Character sheet
Leeftijd: 20 Jaar
Group: The Angels [Ikzelf]
Partner: Thomas,,x3 Blase? Jij blijft in mijn hart

een nieuweling Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuweling   een nieuweling I_icon_minitimedo jun 25, 2009 2:10 pm

Caltha slikte. "Er is nog iemand die me leuk vind maar ik weet het gewoon niet" zei ze stil. Ze dacht de hele tijd aan Blase. En ze kon niet echt aan een nieuwe partner denken. Ze zuchtte en staarde naar de grond. Ze wist het echt niet meerr
Terug naar boven Ga naar beneden
https://guardianangels.darkbb.com
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

een nieuweling Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuweling   een nieuweling I_icon_minitimedo jun 25, 2009 2:24 pm

"Ik voel met je mee, en ik weet hoe je je voelt" hij keek haar begrijpend aan. "stoor ik je?" vroeg hij na een tijdje. hij was bang van wel maar wist het niet zeker, mischien had ze nu juist behoefte aan iemand. Gabriël ging over Caltha zitten en wachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caltha
Admin
Caltha


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Antwerpen

Character sheet
Leeftijd: 20 Jaar
Group: The Angels [Ikzelf]
Partner: Thomas,,x3 Blase? Jij blijft in mijn hart

een nieuweling Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuweling   een nieuweling I_icon_minitimedo jun 25, 2009 2:26 pm

Caltha schudde haar hoofd. "Nee hoor" zei ze stil. Ze wilde wat, maar ze wilde niemand verdrietig maken. Ze zuchtte en stond op. "Ik ga even, ik wil even alleen zijn" zei ze stil en rustig. Ze vloog naar boven en keek nog even naar hem. Daarna vloog ze weg
Terug naar boven Ga naar beneden
https://guardianangels.darkbb.com
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

een nieuweling Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuweling   een nieuweling I_icon_minitimedo jun 25, 2009 2:33 pm

"oke ik zie je nog wel." Ook scott spreidde zijn vleugels en vloog een andere kant op.

EDIT Caltha: geen spam! max 3 regels!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





een nieuweling Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuweling   een nieuweling I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
een nieuweling
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuweling.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Guardian Angels :: De Hemel :: Het Bloemenveld-
Ga naar: