Guardian Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angels vs Dark Angels
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De kamer die leeg was.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

De kamer die leeg was. Empty
BerichtOnderwerp: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 4:34 pm

Hij lande in de kamer. De raam stond open waardoor hij binnenkon dus. Hij liet haar van zijn rug af glijden en keek haar even aan. "Hier kun je voor nu rusten"zei hij tegen haar. Hij liep naar de raam en maakte aanstalte om weg te gaan. Hij kon nog worden tegen gehouden. Ze kwam hem wel bekent voor maar dat liet hij maar varen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

De kamer die leeg was. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 4:40 pm

Celebriän liet Bale`s nek los en keek de kamer even rond. Ze draaide zich weer naar hem om toen hij aanstalte maakte om weer weg te gaan. ''Eh, je mag blijven als je wilt'' zei ze een beetje stamelent. Ze speelde met een haarlok door die rond haar vinger te draaien en haar blik af te wenden. ''Een beetje gezelschap kan ik wel gebruiken'' vervolgde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

De kamer die leeg was. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 4:44 pm

"Oke dan"zei hij tegen haar. Hij ging op een stoel zitten en keek haar aan. "Ik weet het vertrouwen is een moeilijke zaak en je beslist zelf wie je vertrouwt. Maar ik ben te vertrouwen"zei hij tegen haar. Hij keek even naar het zwaard dat naast hem hong en wachte af tt ze wat zou gaan zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

De kamer die leeg was. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 4:48 pm

Celebriän was op het bed gaan zitten en had haar armen om haar opgetrokken knieeen geslagen. ''Het is inderdaad moeilijk om iemand te vertrouwen, vooral voor mij. Een paar jaar terug had ik een partner. Hij stierf dankzij mij. Ik vertrouwde een Dark Angel die zei een vriend te zijn van mijn partner. Zo leidde ik hem direct naar hem toe waarna mijn partner als wraakactie wreed werd vermoord'' vertelde ze en staarde naar haar knieeen. Ze keek Bale even aan en glimlachte flauwtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

De kamer die leeg was. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 4:51 pm

Hij keek haar aan en ging naast haar zitten. "Dat heb ik vroeger ook meegemaakt,maar ik ben weer mensen beginnen vertrouwen."zei hij tegen haar. Hij keek haar even meelevend aan en toen voelde hij wat in zijn maag. Maar hij negeerde het maar. Hij keek even naar zijn arm waar het groote liteken in de vorm van een bliksemschicht op liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

De kamer die leeg was. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 4:56 pm

Het litteken op Bale`s arm was Celebriän ook opgevallen. Ze keek er even naar en toen naar Bale. ''Hoe kom je aan dat litteken?'' vroeg ze. Daarna staarde ze weer naar haar knieeen. ''Sorry dat was grof om te vragen'' zei ze zacht. Celebriän mocht dan wel slecht zijn ze was wel opgevoed door strenge ouders die haar alles over manieren en etiquette geleerd hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

De kamer die leeg was. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 4:59 pm

"Niet waar, we stellen het zo,toen ik klein was ben ik getroffen door de bliksem maar toen wist ik mijn krachten nog niet en door die bliksem kreeg ik die kracht en daardoor komt het liteken"zei hij tegen haar. Hij keek haar aan en glimlachte even. Bij haar was hij volkomen anders. Hij voelde het gevoel weer en he werkte hem op zijn zenuwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

De kamer die leeg was. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 5:04 pm

Celebriän had geluister naar de uitleg van Bale. Ze streek een lok haar achter haar oor en ging even verzitten. ''Dus jij kan met de bliksem vechten?'' concludeerde ze. ''Ik kan alleen maar telepatie en dingen met energie'' zei ze. Ze draaide weer een haarlok rond haar vinger. Dat deed ze eigenlijk altijd als ze niets te zeggen wist of als ze zich ongemakkelijk bij iemand voelde of als ze gewoon verlegen was wat eigenlijk niet veel voorkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

De kamer die leeg was. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 5:06 pm

"Ik kan ermee vechten en het besturen"zei hij tegen haar. Hij keek haar aan en glimlachte even. Zou hi het zeggen ? Zou ze er naar vragen? Waarschijnlijk niet altans dat hoopte hij wel. Maar hij wou ook wel dat ze het vroeg. "En hoe ben jij hier verzeilt geraakt"vroeg hij toen maar.


(kben door)
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

De kamer die leeg was. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 5:16 pm

(huh?)

''Ik zat middenin een groot gevecht. Ik was al flink toegetakeld toen iemand me tegen de achterkant van m`n hoofd sloeg. De rest is wazig. Ik weet nog dat ik naar beneden viel. Daarna weet ik niet meer wat er gebeurde. Ik weet alleen dat ik hier bij die rivier wakker werd'' zei Celebriän. Ze gaapte even en sloot haar ogen een moment. Ze was erg moe. Zonder het zelf door te hebben legde ze haar hoofd op Bale`s schouder. Ze was nog wakker maar ook nog maar net.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

De kamer die leeg was. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 9:42 pm

Hij keek haar aan en glimlachte even. "Je vind het zelf wel uit"zei hij tegen haar. Hij keek haar even aan en keek toen naar buiten. De bliksem stopte en het werd stil buiten heel stil zelfs. Hij keek haar aan en keek dan naar het liteken. Dat vreemd genoeg zachtjes begon te gloeien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

De kamer die leeg was. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 9:55 pm

Celebriän glimlachte met haar ogen gesloten even. Het was haar niet ontgaan dat et gestopt was met bliksemen. Ze opende haar ogen even half en keek naar het open raam. Ze stond op en legde haar handen op de vensterbank. ''Het is gestopt met bliksemen'' zei ze zacht. Ze keek weer naar Bale en besefte dat hij dat waarschijnlijk gedaan had. Ze werd even rood omdat ze dat niet eerder had bedacht. Wat ben ik toch ook een stommeling dacht ze. Ze leunde tegen de vensterbank en bedacht zich dat ze Bale nu vertrouwde. In elk geval meer dan toen ze hem leerde kennen. Zou hij dat ook gemerkt hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

De kamer die leeg was. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 10:01 pm

Hij keek haar aan en glimlachte. "Je hebt gelijk"zei hij maar tegen haar. Hij keek haar even aan en wachte af wat er nu verder zou gebeuren. Hij had ook wel door dat ze elkaar nu vertrouwde. Zijn liteken stopte niet met gloeien. Hij liet het maar zo en keek haar weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

De kamer die leeg was. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 10:10 pm

Celebriän streek opnieuw een lok haar achter haar oor. Ze ging zwijgend weer naast Bale zitten en leunde een beetje tegen hem aan. Vanuit haar ooghoeken zag ze zijn litteken gloeien. Ze wist niet precies wat ze moest doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

De kamer die leeg was. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 10:14 pm

Hij keek haar aan en streek zijn haar uit zijn gezicht. Ineens was het gestopt met gloeien. Hij hoorde opeens iets van buiten. Het was in een wip en knip gebeurt. Een pijl vloog door de raam recht op Celebriän af. Hij trok haar naar beneden en de pijl boorde zich in de muur hij vloog naar buiten en vuurde enkele bliksem bollen af. Hij werd helemaal zwart met de bliksemschichten op zijn armen. Hij vloog naar beneden en nam de schutter vast. Hij jaagde een bliksemstoot door hem. De schutter werd geroosterd. Hij smeet hem op de grond en vloog naar binnen. Hij veranderde naar zijn normale gedaaante en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

De kamer die leeg was. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 10:21 pm

Celebriän keek geschrokken naar de pijl die haar bijna doorboord had. Alles ging zo snel dat ze amper doorhad wat er gebeurde. Het duurde een paar minuten voor ze besefte dat als Bale haar niet weggetrokken had zij nu dood was geweest. Ze rende naar het raam waar ze het gevecht tussen Bale en de schutter die haar wou doden. Ze liep langzaam achteruit toen de schutter geroosterd was. Celebriän keek, nog steeds geschrokken, naar Bale. Ze vloog hem om zijn hals en voelde haar hart in haar keel kloppen. ''Dankzij jou, leef ik nog'' fluisterde ze in zijn oor. Haar stem trilde nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

De kamer die leeg was. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 10:24 pm

"Rustig maar"zei hij tegen haar. Hij sloeg zijn armen beschermend om haar heen en zuchte. Hij had iets nieuw ontdekt over zijn krachten. Als het liteken gloeide dreigde er duidelijk gevaar rondom de persoon die hij was. Hij keek haar even aan en streek met zijn hand door haar haar. "Er ken niet meer gebeuren"zei hij tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

De kamer die leeg was. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 10:33 pm

Celebriän bleef Bale vast houden. Ze voelde zich veillig bij hem. Ze luisterde met gesloten ogen naar zijn hartslag en ademhaling. Een ritmisch geluid dat zich kalm bleef herhalen. Celebriän werd er iets rustiger door. Ze keek Bale recht aan. Haar gezicht was in deze houding maar een paar centimeter verwijderd van de zijne. ''Ik ben je zeer dankbaar'' zei ze nogmaals en bijna fluisterend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

De kamer die leeg was. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 10:37 pm

Hij keek haar aan en knikte naar haar. "Ik laat je nooit wat gebeuren"zei hij tegen haar. Hij gaf haar een kus op haar wang en zuchte even. Zijn hart ging even sneller slaan maar het ging direct weer op de normale slag slaan. Hij keek haar in haar ogen aan en wachte af op wat er zou kunnen gaan gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

De kamer die leeg was. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 10:44 pm

Celebriän bloosde licht toen ze de kus op haar wang voelde. Ze probeerde niet te blozen al wou dit niet echt lukken. Ze keek Bale recht aan. Zonder erbij na te denken zoende ze Bale volop z`n lippen. Haar ogen gesloten en ze hield hem nog steeds rond zijn nek vast al was dat niet strak. Toen ze haar ogen weer open deed en was gestopt staarde ze strak naar de grond. ''Het spijt me dit was ongehoord'' zei stilletjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

De kamer die leeg was. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 10:51 pm

Hij keek haar aan en duwde met zijn hand haar kin naar boven. "Rustig maar,ik het het misschien al eerder gedaan"zei hij tegen haar en gaf haar nog een kus. Hij legde zijn armen weer om haar heen. "Ik wou het eerder zeggen maar durfde niet. Ik hou van je"zei hij recht voor de raap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

De kamer die leeg was. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 11:07 pm

Celebriän`s hart sloeg een slag over bij die woorden. ''Ik ook van jou Bale'' zei ze. Haar armen rustte op zijn schouders. Met haar vingertoppen voelde ze de veren van zijn vleugels. Ze voelde zijn armen om zich heen. Opnieuw bekroop het gevoel van veilligheid haar samen met gevoel van liefde. Het gevoel dat ze tot nu toe pas een keer gekend had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

De kamer die leeg was. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 11:10 pm

Hij keek haar aan en gaf haar een kus. "Ik zal je voor altijd beschermen"zei hij tegen haar. Hij keek haar aan en glimlachte. Met zijn handen voelde hij haar uiteinden van haar vleugels. Zijn zwarte haar viel voor zijn ogen en hij streek het eruit. Hij ging op het bed zitten waardoor ze op zijn schoot zou te komen zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

De kamer die leeg was. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 11:30 pm

Celebriän ging op Bale`s schoot zitten. Ze kuste hem nogmaals met een hand om zijn nek geslagen en een over zijn schouder hangen. Ze keek hem zacht glimlachend aan. Ze grijnsde even ondeugend en duwde Bale om zodat hij hij achterover zou vallen. Ze viel alleen zelf mee over Bale heen. Ze lag nu half over hem heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

De kamer die leeg was. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. I_icon_minitimevr jun 26, 2009 11:36 pm

Hij keek haar aan en gaf haar een kus. Hij streek met zijn handen door haar haar en grijnsde lekker gemeen. Het maanlicht viel binnen op zijn zwarte haar. Hij keek haar aan en glimlachte. "En wat vind jij van de Angels"vroeg hij aan haar. Hij gaf haar een kus en keek haar aan wachten op een antwoord.


(Ik moet door morgen ben ik er waarschijnlijk s'avonds)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De kamer die leeg was. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De kamer die leeg was.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rusten Op Kamer
» Magnolia's kamer
» de leegstaande kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Guardian Angels :: Het Donkere Gebied :: Het Kasteel-
Ga naar: