Guardian Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angels vs Dark Angels
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De kamer die leeg was.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

De kamer die leeg was. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. - Pagina 2 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 1:20 pm

Celebriän keek Bale even vragend aan. ''Waarom vraag je dat? Ik haat ze. Ze hebben waarschijnljk mijn familie inmiddels uitgemoord'' zei ze. Celebriän wist het zeker haar familie was inmiddels vast wel dood. Ze voelde woede vanbinnen. Haar handen werden steeds warmer. Celebriän wist dat het de opgekropte ernergie was. Als ze zich zo kwaad maakte stroomde er veel meer energie door haar heen. Celebriän stond op maar wankelde steeds meer. Ze kon de grote hoeveelheid energie niet aan. Celebriän zocht steun tegen de muur om zichzelf staande te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

De kamer die leeg was. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. - Pagina 2 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 1:37 pm

Hij stond op en ondersteunde haar. "Rustig maar laat je energie gewoon gaan, ik kan het aan"zei hij tegen haar. Hij keek haar aan met een vertrouwd gezicht. Hij lde zijn hand op haar schouder. Zijn andere hand lag op haar heup om haar niet te doen vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

De kamer die leeg was. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. - Pagina 2 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 1:48 pm

''Nee Bale. Dat oe ik je niet aan'' zei Celebriän. Ze wist hoeveel pijn een enorme energiestoot kon doen. Uiteindelijk kon ze niets anders dan toch toegeven eraan. Alle energie die ze teveel had stroomde uit haar weg en gaf een enorme energie stoot aan Bale. Na het verlies van al dat teveel aan energie voelde Celebriän zich direct een stuk beter. ''et spijt, ik moet me niet zo boos maken'' zei ze tegen Bale. Ze hoopte dat de klap Bale niet teveel schade had toegebracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

De kamer die leeg was. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. - Pagina 2 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 1:54 pm

Bale voelde de schok maar door zijn krachten nam hij die energie op. Hij keek haar aan en glimlachte. "Ik kan veel verdragen Celebriän"zei hij tegen haar en gaf haar een kleine kus op haar wang. Hij voelde zich nu sterker dan voorheen. Die energiestoot had hem goed gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

De kamer die leeg was. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. - Pagina 2 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 2:14 pm

Celebriän glimlachte even naar hem. Gelukkig kon Bale hier tegen. ''Ik hou van je'' fluisterde ze zacht tegen hem. Doordat ze al die energie kwijt was, was ze ook een stuk uitgeruster.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

De kamer die leeg was. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. - Pagina 2 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 2:16 pm

Hij keek haar aan en gaf haar een kus. "Ik ook van jou"zei hij tegen haar. Hij keek haar aan en glimachte. De lucht buiten was nu paarsroodachtig gekleurd. De zon was aan het ondergaan. En bij nacht val zouden zijn duistere krachten volledig werken. In de dag had hij enkele duistere krachten maar s'nachts was hij helemaal duister.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alatariel

Alatariel


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 38 jaar
Group: geen
Partner: Ze liet een grote duisternis achter

De kamer die leeg was. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. - Pagina 2 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 2:36 pm

Alatariel vloog langs het kasteel tot hij een erg bekende stem hoorde. Hij vloog naar het raam waar hij Bale en Celebriän zag. ''Celebriän?'' zei hij verbaasd. Hij keek ongelovig naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

De kamer die leeg was. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. - Pagina 2 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 2:41 pm

Celebriän keek verbaasd op oen ze iemand haar naam hoorde zeggen. Ze keek uit het raam en zag Alatariel. ''Kan niet'' zei ze zacht. ''Jij kan het niet overleeft hebben. Je hoort dood te zijn'' zei ze ongelovig. Celebriän glimlachde naar Alatariel. ''Hoe ben je hier gekomen pap?'' vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

De kamer die leeg was. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. - Pagina 2 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 2:45 pm

Hij keek even naar de twee en grijnsde. Hij had die man al eerder gezien maar toen was hun voorstelling niet echt glad verlopen. Hij ging maar zitten in een stoel en luisterde naar het gesprek. Hij keek naar het liteken dat nu gewoon was en wachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alatariel

Alatariel


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 38 jaar
Group: geen
Partner: Ze liet een grote duisternis achter

De kamer die leeg was. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. - Pagina 2 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 2:53 pm

Alatariel vloog naar binnen en omhelsde Celebriän. ''Ik ben blij dat je het hebt overleeft'' zei hij tegen haar. Hij had Celebriän`s val van de waterval gezien maar had haar niet kunnen helpen. Hij was zelf ook in gevecht op dat moment en pas toen hij kon ontsnappen kon hij Celebriän niet meer vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

De kamer die leeg was. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. - Pagina 2 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 3:01 pm

Hij keek de twee aan en knikte even naar de vader van Celebriän. Hij zweeg maar verder want hij wou het moment niet verstoren. Hij keek naar het liteken op zijn arm en wachte verder op enige reactie van een van de twee. Hij deed zijn haar uit zijn ogen en wachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

De kamer die leeg was. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. - Pagina 2 I_icon_minitimezo jun 28, 2009 10:18 pm

Celebriän wurmde zich los uit haar vaders stevige omhelzing en liep naar Bale. ''Bale dit is mijn vader, Alatariel. Vader dit is Bale'' stelde ze de twee aan elkaar voor. Sinds Celebriän`s vader was binnengekomen was Celebriän`s houding compleet veranderd. Ze stond kaarsrecht alsof een touwtje haar omhoog hield. Ze stelde Bale en haar vader netjes aan elkaar voor. Ze zei in plaats van gewoon pap of pa, maar vader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

De kamer die leeg was. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. - Pagina 2 I_icon_minitimezo jun 28, 2009 10:28 pm

"We hebben elkaar al ontmoet. Maar onze eerste ontmoeting verliep niet echt gladjes."zei hij tegen hem. "Zoals u dochter al zei ik ben Bale"zei hij en maakte een kleine buigeing voor hem. Hij kwam weer recht en stak zijn hand uit. Hij keek naar Celebriän en glimlachte. Hij wist niet of ze zou vertellen dat hij haar leven gered had maar dat hoefde niet voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alatariel

Alatariel


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 38 jaar
Group: geen
Partner: Ze liet een grote duisternis achter

De kamer die leeg was. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. - Pagina 2 I_icon_minitimezo jun 28, 2009 10:35 pm

''Aangenaam Bale. Mijn naam is zoals Celebriän ook al vertelde Alatariel'' zei hij en gaf Bale een stevige handdruk. Ook de houding van Alatariel was al zo abnormaal recht. Alatariel keek even zijlings naar Celebriän met een strenge blik. ''Ik verwacht jou zeer binnkort wel weer eens te zien'' zei hij met een kleine glimlach. Toch klonk dit bevelend. ''Dan laat ik jullie nu maar weer. Gegroet'' zei hij voordat hij uit het raam sprong en wegvloog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

De kamer die leeg was. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. - Pagina 2 I_icon_minitimezo jun 28, 2009 10:38 pm

Hij keek hem na en was even versteld. "Dus dat was je vader"zei hij tegen haar. "Leuke vent"zei hij tegen haar. Hij stond nog altijd verstel van hoe recht de man wel niet stond. Hij liep naar haar toe en gaf haar een kleine kus. Hij ging op het bed zitten en keek haar even aan. Even moest hij denken aan zijn ouders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

De kamer die leeg was. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. - Pagina 2 I_icon_minitimezo jun 28, 2009 10:42 pm

''Mijn familie was in het gebied waar ik vandaan kom erg belangrijk. Mijn ouders waren ongelofelijk rijk. We waren een soort adelijke familie kon je het wel noemen. Maar ik heb altijd al het gevoel gehad dat ik het nooit goed deed volgens mijn vader. Hij prees mijn broers altijd meer dan mij'' vertelde Celebriän terwijl ze staarde naar de grond. Ze ging ook weer op het bed zitten en liet zich even achterover vallen. Ze zuchtte eventjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

De kamer die leeg was. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. - Pagina 2 I_icon_minitimezo jun 28, 2009 10:45 pm

Hij ging over haar hangen. "Dat was waarschijnlijk omdat het je broers waren. Vaders hebben het altijd beter met hu zoon voor"zei hij tegen haar. Hij keek haar aan en lehde zijn hand op haar wang en gaf haar een kleine kus. "Voor mij voldoe jij al meer dan genoeg"zei hij tegen haar. "Wees blij dat je je vader nog hebt,de mijn zijn vervaagd van de wereld"zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

De kamer die leeg was. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. - Pagina 2 I_icon_minitimezo jun 28, 2009 10:47 pm

''Tot een paar momenten geleden dacht ik de mijne ook'' zei Celebriän zacht. Ze glimlachte even naar Bale. ''Bedankt'' fluisterde ze. Daarna legde ze haar handen in zijn nek en trok zijn gezicht naar haar toe. Ze kuste hem op zijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

De kamer die leeg was. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. - Pagina 2 I_icon_minitimezo jun 28, 2009 10:55 pm

Hij kuste haar duidelijk terug. Hij draaide zich om zodat zij nu op hem lag. Hij legde zijn handen op haar rug en keek haar aan. Hij gaf haar een kus in haar nek en grijnsde even. ij leek wel te stralen maar dat was gewoon het kleine liteken op zijn arm. Hij veranderde opeens in zijn zwarte gedaante. "Schrik niet"zei hij tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

De kamer die leeg was. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. - Pagina 2 I_icon_minitimezo jun 28, 2009 10:57 pm

Celebriän schrok niet maar was wel angstig voor wat komen ging. De vorige keer dat het litteken had gegloeid had iemand haar bijna onthoofd met een pijl. ''Wat zou er zijn?'' vroeg ze aan Bale en keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

De kamer die leeg was. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. - Pagina 2 I_icon_minitimezo jun 28, 2009 11:03 pm

"Dit gebeurt vaak als ik op mijn gemak ben. Deze gloed was anders dan die vorige"zei hij tegen haar. Hij gaf haar een kus en keek haar diep in de ogen aan. Hij voelde zich weer normaal worden en hij stopte met gloeien. Bale zat raar in elkaar vond hijzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebriän

Celebriän


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Group: -
Partner: he died

De kamer die leeg was. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. - Pagina 2 I_icon_minitimezo jun 28, 2009 11:05 pm

(Ik ben weg. Ik ga een film kijken)

Celebriän glimlachte even licht. ''Er is nog erg veel dat ik niet snap van jou Bale'' zei ze zacht. Ze legde haar hoofd op zijn borstkas en luisterde naar zijn kalme ademhaling. ''Toch hou ik van je'' fluisterde ze erachteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

De kamer die leeg was. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. - Pagina 2 I_icon_minitimezo jun 28, 2009 11:14 pm

Hij keek haar aan en glimlachte. "En ik hou van jou en geloof me je leert me kennen"zei hij tegen haar. Hij keek naar het plafond waar en schildering op stond. Het was het beeld van een heerser en zijn onderdaan. Het kwam tot zijn hoofd dat hier de allereerste engel geleefd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De kamer die leeg was. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer die leeg was.   De kamer die leeg was. - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De kamer die leeg was.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rusten Op Kamer
» Magnolia's kamer
» de leegstaande kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Guardian Angels :: Het Donkere Gebied :: Het Kasteel-
Ga naar: