Guardian Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angels vs Dark Angels
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Mijn Eigen Training

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Dabria

Dabria


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Group: -
Partner: Never!

Mijn Eigen Training Empty
BerichtOnderwerp: Mijn Eigen Training   Mijn Eigen Training I_icon_minitimema jun 29, 2009 3:59 pm

Dabria was rustig bij de zwarte rivier en gaapte even. Eindelijk was ze oud genoeg voor een training, nouja dat vond ze toch. Ze keek rond en zag een grote steen. Ze grjinsde en richtte haar handen erop. Ze sloot haar ogen en concentreerde haar op de steen. Ze schoot een waterbal richting de steen maar hij veel er net voor. Ze gromde. "Niet weer he!" riep ze kwaad. Ze liep naar de steen en trapte ertegen. Ze kwam met een plof op de grond en bleef kwaad zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Mijn Eigen Training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eigen Training   Mijn Eigen Training I_icon_minitimema jun 29, 2009 4:18 pm

''Je moet er ook agressie in leggen'' lachte Artenis vals. Hij was achter Dabria verschenen in zijn schaduw gedaante. Zijn vuurrode ogen die pupilloos waren en zonder witte omranding keken kil. Hij grijnzde even en creerde een vuurbal. Met veel kracht en agressie schoot hij hem op de steen af die na zijn aanraking verbrijzelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Dabria

Dabria


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Group: -
Partner: Never!

Mijn Eigen Training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eigen Training   Mijn Eigen Training I_icon_minitimema jun 29, 2009 4:20 pm

Dabria keek op. "Oh hoi pap" zei ze rustig. Ze luisterde naar hem en knikte alsof ze het begreep. Daarna keek ze naar de verbrijzelde steen en grijnsde. "Vet cool!" riep ze. Ze grinnikte en keek Artenis aan. Ze stond op en keek even rond. Ze keek weer naar Artenis
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Mijn Eigen Training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eigen Training   Mijn Eigen Training I_icon_minitimema jun 29, 2009 4:25 pm

''Nogmaals ik ben je pa niet'' riep Artenis kwaad tegen Dabria. Hij ging zitten en keek haar aan. ''Nu jij'' zei hij kortaf tegen Dabria. ''Laat maar eens zien wat je er va opgestoken hebt'' voegde hij eraan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Dabria

Dabria


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Group: -
Partner: Never!

Mijn Eigen Training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eigen Training   Mijn Eigen Training I_icon_minitimema jun 29, 2009 4:27 pm

Dabria schrok. "Nou sorry hoor..." zei ze stil. Ze zuchtte en vond het echt moeilijk, hij had haar half opgevoed en ze dacht het al zo lang. Ze keek hem even aan en schudde haar hoofd. Ze zweeg en staarde naar de grond. Ze kon er ni tegen als iedereeen zo kwaad op der werd, het was haar fout toch neit? Ze zuchtte en keek Artenis niet aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Mijn Eigen Training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eigen Training   Mijn Eigen Training I_icon_minitimema jun 29, 2009 4:30 pm

Artenis zuchtte even. ''Sorry Dabria. Ik heb m`n dag niet echt. Nou probeer jij het eens'' zei hij kalmer nu. Hij stond weer op en ging naast haar staan. ''Je moet er kracht in leggen. Je moet de steen in je gedachten al verbrijzeld zien'' legde hij uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Dabria

Dabria


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Group: -
Partner: Never!

Mijn Eigen Training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eigen Training   Mijn Eigen Training I_icon_minitimema jun 29, 2009 4:37 pm

Dabria knikte zacht en stond op. Ze zweeg even en keek naar een steen. Ze sloot haar ogen en richtte haar handen naar de steen. Ze dacht aan de steen die verbrijzeld werd en schoot opnieuw een waterbal af. Dit keer raakte ze hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Mijn Eigen Training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eigen Training   Mijn Eigen Training I_icon_minitimedi jun 30, 2009 8:52 am

Artenis keek goedkeurend toe hoe Dabria de steen raakte. Hij was niet compleet verbrijzeld maar het was een begin. ''Niet slecht voor een eerste keer'' zei Artenis. ''Ik denk dat je meer schade aanricht met ijs. Denk je dat je ijs kan maken en dat op de steen kan afvuren?'' vroeg hij en keek Dabria even vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Dabria

Dabria


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Group: -
Partner: Never!

Mijn Eigen Training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eigen Training   Mijn Eigen Training I_icon_minitimedi jun 30, 2009 12:30 pm

Dabria knikte. "Ik denk het" zei ze. Ze sloot haar ogen en maakte een waterbal. Ze concentreerde haar op ijs en probeerde het te maken. Het water werd even ijs maar opeens spatte het uit elkaar. Dabria schrok even van het water. "Oeps"
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Mijn Eigen Training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eigen Training   Mijn Eigen Training I_icon_minitimedi jun 30, 2009 12:48 pm

''Geeft niks'' zei Artenis terwijl hij het water uit zijn haar kneep. ''Dit soort dingen moet je oefenen'' zei hij. ''Je wilt niet weten hoe lang het duurde voordat ik in mijn schaduw gedaante kon veranderen'' zei Artenis.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Dabria

Dabria


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Group: -
Partner: Never!

Mijn Eigen Training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eigen Training   Mijn Eigen Training I_icon_minitimedi jun 30, 2009 12:50 pm

Dabria keek hem aan en luisterde goed. "Euhmm lang?" zei ze grinnikent. Ze keek rond en ging zitten. Ze rekte haar even uit en keek weer stil en rustig naar Artenis. Ze moest maar even wat vragen. "P p euhh Artenis?" vroeg ze snel
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Mijn Eigen Training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eigen Training   Mijn Eigen Training I_icon_minitimedi jun 30, 2009 12:53 pm

''6 jaar'' zei Artenis. ''Ik kon het ook niet in een keer'' zei hij. rtenis was inmiddels ook weer daan zitten. Hij keek op toen Dbria iets wou vragen. ''Ja?'' vroeg hij en keek haar afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Dabria

Dabria


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Group: -
Partner: Never!

Mijn Eigen Training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eigen Training   Mijn Eigen Training I_icon_minitimedi jun 30, 2009 12:55 pm

Dabria zweeg even. "Ik mag jou geen vader noemen maar wie is het dan wel?" vroeg ze stil. Ze keek even weg en dan weer naar hem. Ze had echt veel vragen, hopend op antwoord van Artenis dus
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Mijn Eigen Training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eigen Training   Mijn Eigen Training I_icon_minitimedi jun 30, 2009 1:10 pm

Artenis keek Dabria even aan en wende toen zijn blik af. ''Kijk ik vertel je telkens dat ik je vader niet ben maar ik heb wel degelijk iets met hem te maken. Ik ben de moordenaar van je vader Dabria. Jouw vader was Blase leider van de Angels en partner van Caltha. Tijdens het overnemen van een stuk van de hemel probeerde Blase me te stoppen. Toen heb ik hem gedood. Niet lang daarna werd jij geboren'' vertelde Artenis. Hij keek Dabria recht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Dabria

Dabria


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Group: -
Partner: Never!

Mijn Eigen Training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eigen Training   Mijn Eigen Training I_icon_minitimedi jun 30, 2009 2:46 pm

Dabria schrok ervan. "Echt?" vroeg ze stil. Ze keek even zuchtend weg en dan naar hem. "Dus hij was net zoals mijn moeder, een watje dus" gromde ze. Ze zuchtte. "Ik wil jou als vader" zei ze terwijl ze hem aankeek
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Mijn Eigen Training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eigen Training   Mijn Eigen Training I_icon_minitimedi jun 30, 2009 2:58 pm

Artenis keek Dabria even geschrokken aan. Hij haatte haar en toch vond ze hem geweldig. Artenis had zich altijd een beetje afstandelijk gedragen tegenover Dabria. ''Sorry Dabria maar dat is niet mogelijk vrees ik'' zei hij kil terwijl hij opstond en zijn blik afwendde. Toch voelde hij haar ogen in zijn huid brandde Artenis wilde niet omkijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Dabria

Dabria


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Group: -
Partner: Never!

Mijn Eigen Training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eigen Training   Mijn Eigen Training I_icon_minitimedi jun 30, 2009 3:05 pm

Dabria keek hem aan en zcuhtte. "Laat maar dan, dan doe ik alles wel alleen!" riep ze kwaad. "Ik ben miss wel een angel maar ik hoor bij dark angels!!" riep ze weer naar hem. Ze draaide haar om en schoot opeens een waterbal tegen de steen. Ze gromde en liep ernaartoe, ze gaf er een trap tegen en plofte opnieuw op de grond
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Mijn Eigen Training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eigen Training   Mijn Eigen Training I_icon_minitimedi jun 30, 2009 3:11 pm

''Nou dan wens ik je veel succes'' zei Artenis bot. Hij liep met zijn handen in zijn zakken naar de rivier en staarde in het donkere water. Waarom begreep Dabria het nou niet? Artenis haatte alle Angels en hij maakte geen uitzondering. Hij had dan wel nooit iemand verteld waarom hij hen zo haatte maar niemand had er ook ooit naar gevraagd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Dabria

Dabria


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Group: -
Partner: Never!

Mijn Eigen Training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eigen Training   Mijn Eigen Training I_icon_minitimedi jun 30, 2009 3:13 pm

Dabria zweeg en staarde naar de grond. Ze wilde geen angel meer zijn, dan zou iedereen haar haten. Ze gromde zacht en schudde haar hoofd. Waarom kon ze nou gewoon geen dark angel zijn? Ze was niet zoals angels. Ze snoof en keek kwaad naar de steen
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Mijn Eigen Training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eigen Training   Mijn Eigen Training I_icon_minitimedi jun 30, 2009 3:30 pm

Artenis keek even om naar Dabria. Hij zuchtte even. ''Als je het nog steeds wilt dan wil ik wel de voogdij over je nemen. Als je me maar geen vader noemt'' zei hij. Hij liep naar haar toe en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Dabria

Dabria


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Group: -
Partner: Never!

Mijn Eigen Training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eigen Training   Mijn Eigen Training I_icon_minitimedi jun 30, 2009 3:31 pm

Dabria keek ôp. "Ik zou alles doen om bij jullie te horen" zei ze. Ze keek hem aan en meende wat ze zei. Ze zuchtte even en keek even naar de steen voor haar en dan weer naar Artenis. Ze speede wat met een bandje
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Mijn Eigen Training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eigen Training   Mijn Eigen Training I_icon_minitimedi jun 30, 2009 3:43 pm

''Tis al goed'' mompelde Artenis. Hij ging zitten en steunde met zijn rug tegen een steen aan. Hij keek naar Dabria.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Dabria

Dabria


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Group: -
Partner: Never!

Mijn Eigen Training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eigen Training   Mijn Eigen Training I_icon_minitimedi jun 30, 2009 3:44 pm

Dabria keek hem aan. Eindelijk! Kans om 1 van de dark angels te worden. Ze keek even rond en grinnikte. Ze rekte haar uit en bleef nog op de grond zitten. Ze speelde wat met de grond en liet het zweven. Ze grijnsde
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Mijn Eigen Training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eigen Training   Mijn Eigen Training I_icon_minitimedi jun 30, 2009 3:57 pm

Artenis keek even naar Dabria en wende toen zijn bik af. Hij staarde glazig in de verte terwijl zijn rechter arm op zijn rechter opgetrokken knie leunde. Hij speelde onbewust met wat vuurvonkjes die van zijn vingers afsprongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Dabria

Dabria


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Group: -
Partner: Never!

Mijn Eigen Training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eigen Training   Mijn Eigen Training I_icon_minitimedi jun 30, 2009 3:59 pm

Dabria keek even naar het vuur. Ze grijnsde zacht en hoorde iemand achter haar. Ze gromde en deed onverwachts een achterwaartse koprol en stak haar benen recht uit. Ze wist neit wie het was maar ze gaf een trap
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mijn Eigen Training Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eigen Training   Mijn Eigen Training I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn Eigen Training
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Guardian Angels :: Het Donkere Gebied :: De Zwarte Rivier-
Ga naar: