Guardian Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angels vs Dark Angels
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Faith het kasteel laten zien.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Faith

Faith


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 30-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Group: Nog geen
Partner: Darkness and fire are everything, but...

Faith het kasteel laten zien. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Faith het kasteel laten zien.   Faith het kasteel laten zien. - Pagina 2 I_icon_minitimedo jul 02, 2009 11:11 pm

Faith keek hem aan. "Meen je dat?" zei ze vol verbazing. Ze zag opeens een prachtige ketting hangen. "Wauw dit is mooi" zei ze stil. Ze keek ernaar. Het was een zwart hart met een zwarte edelsteen. Ze grijnsde even en deed die om. Ze draaide haar naar hem toe. "Wat vind je?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Faith het kasteel laten zien. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Faith het kasteel laten zien.   Faith het kasteel laten zien. - Pagina 2 I_icon_minitimedo jul 02, 2009 11:15 pm

''Staat je goed'' zei Artenis. ''Als je wilt mag je in dit kasteel blijven. Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om weg te gaan en ergens anders te gaan wonen'' zei hij. Hij trok de deur weer open en wenkte Faith. ''Kom dan gaan we terug naar de woonkamer'' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Faith

Faith


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 30-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Group: Nog geen
Partner: Darkness and fire are everything, but...

Faith het kasteel laten zien. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Faith het kasteel laten zien.   Faith het kasteel laten zien. - Pagina 2 I_icon_minitimedo jul 02, 2009 11:16 pm

Faith grijnsde en volgde hem rustig. "Hmm ik blijf liever hier, ik heb niet echt een huis" zei ze stil. Ze speelde even met de ketting en keek hem dan rustig aan. "Als je het niet erg vind dat ik blijf" zei ze dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

Faith het kasteel laten zien. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Faith het kasteel laten zien.   Faith het kasteel laten zien. - Pagina 2 I_icon_minitimedo jul 02, 2009 11:20 pm

''Tuurlijk niet. Er verblijven hier zoveel Dark Angels. Al zou ik wel opassen waar je heen loopt. Sommige kamers zitten op slot en zijn ook niet bedoeld om te openen'' zei Artenis geheimzinnig. Voor zijn vertrek uit de kamer had hij eerst alle kaarsen uitgeblazen. De deur had Artenis weer op slot gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Faith

Faith


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 30-06-09

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Group: Nog geen
Partner: Darkness and fire are everything, but...

Faith het kasteel laten zien. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Faith het kasteel laten zien.   Faith het kasteel laten zien. - Pagina 2 I_icon_minitimedo jul 02, 2009 11:21 pm

Faith grijnsde. "Zitten er monsters in?" vroeg ze grijnzend. Ze keek rond en dan weer naar Artenis terwijl ze toekeek hoe hij de deur sloot en speelde weer even met de ketting. Ze keek hem dan weer afwachtend aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Faith het kasteel laten zien. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Faith het kasteel laten zien.   Faith het kasteel laten zien. - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Faith het kasteel laten zien.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Guardian Angels :: Het Donkere Gebied :: Het Kasteel-
Ga naar: