Guardian Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angels vs Dark Angels
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 een roep naar bale

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

een roep naar bale Empty
BerichtOnderwerp: een roep naar bale   een roep naar bale I_icon_minitimedo jun 25, 2009 6:24 pm

'bale!!' riep gabri in zijn gedchten. 'Ik moet je spreken!' hij wachtete om te zien of er iemand ging komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

een roep naar bale Empty
BerichtOnderwerp: Re: een roep naar bale   een roep naar bale I_icon_minitimedo jun 25, 2009 7:06 pm

Hij lande op de brug en keek zijn broer aan. "Wat is er"zei hij tegen hem. Hij keek zijn broer aan en wachte af wat hij zou gaan zeggen. Hij wachte af en zag in de verte een zwaard liggen hij vloog er naar toe en nam het zwaard di in de schede stak vast. Hij herkende het zwaard wel. Deze was van zijn jongste boer geweest. En die zei altijd dat Bale het later hebben mocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

een roep naar bale Empty
BerichtOnderwerp: Re: een roep naar bale   een roep naar bale I_icon_minitimedo jun 25, 2009 7:15 pm

"ik weet dat ik fout zat bij artenis maar je weet best, als je het je teminste herinerd dat ik me niet laat doen door niemand niet." hij keek bale aan. "maar binnenkort zal ik wel moeten ik heb aan artenis gevraagd of ik in de groep mocht en chelsea is mijn partner, ze zit ook in de groep, al is het proeftijd. als artenis me niet toelaat ga ik naar de angels maar je zal altijd men broer blijven, hoe dm ik ook ben geweest. En ik zal je altijd helpen ookal wil je het niet." Hij keek bale aan. "Wat zeg je daarop?..;" vroeg hij zenuwachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

een roep naar bale Empty
BerichtOnderwerp: Re: een roep naar bale   een roep naar bale I_icon_minitimedo jun 25, 2009 7:27 pm

"Als jij naar de Angels gaat ben ik je broer niet meer. Ook al zijn we verbonden met het bloed. Mijn hart licht bij het slechte dat weet je. En he is spijtig dat het jouwe niets kan beslissen."zei hij tegen hem. Hij trok het zwaard uit de schede en keek naar het lemet. Hij stak het weg en bond de schede met het zwaard in aan zijn riem. Hij keek zijn broer aan en wachte wat hij hierop zeggen zou.
Terug naar boven Ga naar beneden
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

een roep naar bale Empty
BerichtOnderwerp: Re: een roep naar bale   een roep naar bale I_icon_minitimedo jun 25, 2009 7:31 pm

"ik kan wel beslissen, waarom denk je dat ik eerst bij de dark angels wil gaan!!" hij keek bale aan. "Oke goed dan, als ik ni bij de groep mag dan blijf ik jullie helpen wat er ook gebeurd."
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

een roep naar bale Empty
BerichtOnderwerp: Re: een roep naar bale   een roep naar bale I_icon_minitimedo jun 25, 2009 7:35 pm

"Ik hoop het voor jou broer en ik hoop dat je me heltp wat ik ook doe"zei hij tegen hem. Hij was nammelijk wat van plan te doen bij Caltha. Maar aleen hij en misschien zijn leider wisten wat. Hier mee zou hij zijn slechte kant echt laten zien dat wist hij eenmaal. Vele zouden hem hierdoor herkennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

een roep naar bale Empty
BerichtOnderwerp: Re: een roep naar bale   een roep naar bale I_icon_minitimedo jun 25, 2009 7:38 pm

"ik moet even naar caltha"zei gabri en hij was in 1 vleugelslag weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





een roep naar bale Empty
BerichtOnderwerp: Re: een roep naar bale   een roep naar bale I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
een roep naar bale
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» een roep naar artenis
» Een roep naar Artenis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Guardian Angels :: Het Donkere Gebied :: De Bloedbrug-
Ga naar: