Guardian Angels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angels vs Dark Angels
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De onvindbare grot

Ga naar beneden 
+3
gabriël
Dabria
Bale
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Caltha
Admin
Caltha


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Antwerpen

Character sheet
Leeftijd: 20 Jaar
Group: The Angels [Ikzelf]
Partner: Thomas,,x3 Blase? Jij blijft in mijn hart

De onvindbare grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De onvindbare grot   De onvindbare grot - Pagina 4 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 7:14 pm

Caltha luisterde en werd kwaad. "Je liegt! Jij wilde de hemel overnemen dus er kwam een oorlog!" riep ze. "Blase kendez heel veel van zijn leger!" riep ze. "Zoiets doet hij neit" zei ze. Ze keek hem razend aan. Opeens hoorde ze wat hji zei. Ze slikte en zweeg. Hoe wist hij dat? Ze keek naar Gabriel. "Jij.." zei ze kwaad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://guardianangels.darkbb.com
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : 13.5.18.11.19.5.13.

Character sheet
Leeftijd: 23 jaar
Group: -
Partner: Caltha x3

De onvindbare grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De onvindbare grot   De onvindbare grot - Pagina 4 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 7:59 pm

Thomas vond dat Caltha lang wegbleef. Hij kon de grot niet binnen dat zag hij, dus hij ging buiten ergens zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

De onvindbare grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De onvindbare grot   De onvindbare grot - Pagina 4 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 8:02 pm

"Waag het mijn broer aan te raken en ik vermoord Dabria persoonlijk"zei hij tegen haar. Hij keek haar aan met een vleug van moord in zijn ogen. Hij wachte wat ze hierop zou antwoorden. Hij balde zijn vuisten waarrond bliksemschichtjes kwamen. Als hij haar hier een stoot mee gaf ging er heel wat volt door haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caltha
Admin
Caltha


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Antwerpen

Character sheet
Leeftijd: 20 Jaar
Group: The Angels [Ikzelf]
Partner: Thomas,,x3 Blase? Jij blijft in mijn hart

De onvindbare grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De onvindbare grot   De onvindbare grot - Pagina 4 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 8:15 pm

Caltha keek Bale aan. "Hoe kan ik nou wat doen! Zonder krachten en een eikel die me vast heeft" zei ze snauwend. Ze keek hem kwaad aan en dan even anar Dabria die aan het kijken was. Ze slikte en keek even naar Artenis
Terug naar boven Ga naar beneden
https://guardianangels.darkbb.com
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : 13.5.18.11.19.5.13.

Character sheet
Leeftijd: 23 jaar
Group: -
Partner: Caltha x3

De onvindbare grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De onvindbare grot   De onvindbare grot - Pagina 4 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 8:26 pm

Thomas zat wat te Neurien. Hij zuchtte diep en keek wat naar de lucht. Hij wachtte rustig af van wat er zou gebeuren. Hij verveelde zich wel dood maar dat had hij ervoor over. Hij zong wat. Totdat hij stemmen en geschreeuw hoorde. Hij probeerde de grot binnen te raken door recht te springen en ertege te beuken maar dat kaatste hem weg. Hij gromde en vuurde een waterbal af. Dat hielp ook niets. Hij zuchtte diep en legde zijn handen op de wand en die begonnen te gloeien. Hij sloot zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

De onvindbare grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De onvindbare grot   De onvindbare grot - Pagina 4 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 10:35 pm

"moet ik buiten met die thomas gaan afrekenen?" vroeg gabriel
Terug naar boven Ga naar beneden
Caltha
Admin
Caltha


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Antwerpen

Character sheet
Leeftijd: 20 Jaar
Group: The Angels [Ikzelf]
Partner: Thomas,,x3 Blase? Jij blijft in mijn hart

De onvindbare grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De onvindbare grot   De onvindbare grot - Pagina 4 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 10:40 pm

Caltha keek Gabriel kwaad aan. "Je doet hem niets!!" schreeuwde ze. Ze gaf Artenis een trap en zorgde dat hij losser liet. Ze kroop onder hem uit en stond op. Ze keek om naar Thomas en zuchtte. Ze keek dan naar Bale. "geef me dochter!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://guardianangels.darkbb.com
Bale

Bale


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 25-06-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Group: Black Wing Artenis(verkenner)
Partner: /

De onvindbare grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De onvindbare grot   De onvindbare grot - Pagina 4 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 10:45 pm

"Nooit van mijn leven. Gabriël doe me een plezier en slaag haar even knock out"zei hij kwaad tegen haar. Hij greep haar even bij de keel en smeet haar dan tegen een rots wand. Hij keek haar aan en gromde even. Toen liep hij naar Dabria en keek het slapende meisje aan. Hij versterkte het veld rond haar en liep dan weer terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : 13.5.18.11.19.5.13.

Character sheet
Leeftijd: 23 jaar
Group: -
Partner: Caltha x3

De onvindbare grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De onvindbare grot   De onvindbare grot - Pagina 4 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 10:46 pm

Thomas gromde en vuurde weer water af op de grot. Hij schudde zijn hoofd. Het lukte niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De onvindbare grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De onvindbare grot   De onvindbare grot - Pagina 4 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 10:46 pm

Artenis klapte even dubbel maar herstelde zich gauw weer. Hij keek naar Gabriel. ''Ga maar even met hem spelen'' grijnzde hij kil. Hij concentreerde zich en er rees een ring vormige muur van vuur rondom Caltha. ''Jij gaat even helemaal nergens heen'' zei hij kil.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

De onvindbare grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De onvindbare grot   De onvindbare grot - Pagina 4 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 10:48 pm

gabriël stapte op caltha af. hij gaf haar een dreun tegen haar kop wardoor vze tegen de muur vloog en ineen zakte. hij zoog al haar energie op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caltha
Admin
Caltha


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Antwerpen

Character sheet
Leeftijd: 20 Jaar
Group: The Angels [Ikzelf]
Partner: Thomas,,x3 Blase? Jij blijft in mijn hart

De onvindbare grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De onvindbare grot   De onvindbare grot - Pagina 4 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 10:49 pm

Caltha kromp in elkaar van alles. Ze had heel veel pijn. De rotswand in haar rug, de klap tegen haar hoofd. Ze slikte en had even last van haar arm. Ze legde haar hand op haar hoofd en zweeg. Ze keek naar hun. "Laat Thomas met rust!" riep ze nog. Ze keek naar Dabria die gelukkig sliep en dan terug naar hun. Ze voelde hoe ze steeds zwakker werd door Gabriel
Terug naar boven Ga naar beneden
https://guardianangels.darkbb.com
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : 13.5.18.11.19.5.13.

Character sheet
Leeftijd: 23 jaar
Group: -
Partner: Caltha x3

De onvindbare grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De onvindbare grot   De onvindbare grot - Pagina 4 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 10:52 pm

Thomas schreeuwde "laat haar met rust!"; Hij gromde en sloeg met zijn vuist tegen de wand. Hij gromde, Hij mocht Caltha nu niet kwijtraken.
Terug naar boven Ga naar beneden
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

De onvindbare grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De onvindbare grot   De onvindbare grot - Pagina 4 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 10:53 pm

Gabri liep naar buiten en zag thomas. "Hey stille. vecht met me." hij stuurde een waterstraal van calthas krachten op thomas af en verkocht hem eeen dreun. hij maakte weer een schild rond hem en de grot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : 13.5.18.11.19.5.13.

Character sheet
Leeftijd: 23 jaar
Group: -
Partner: Caltha x3

De onvindbare grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De onvindbare grot   De onvindbare grot - Pagina 4 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 11:01 pm

"tss je bent laf kom dan hier zonder je kleine schildje en vecht met me"zei Thomas en hij veegde bloed van zijn mond. Hij gromde en zette zich klaar. Niemand mocht hem stille noemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

De onvindbare grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De onvindbare grot   De onvindbare grot - Pagina 4 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 11:06 pm

het schild verdween rondom gabriel. Niemand noemt mij laf. hij vloog tot vlak voor thomas en zoog ook diens krachten op. "EEns zien hoe stoer je bent zonder je krachten"
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : 13.5.18.11.19.5.13.

Character sheet
Leeftijd: 23 jaar
Group: -
Partner: Caltha x3

De onvindbare grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De onvindbare grot   De onvindbare grot - Pagina 4 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 11:09 pm

"haha best wel stoer "zei Thomas. Hij nam zijn twee katana's beet en haalde die uit hun schede. Hij keek gabri uitdagend aan en hij verdween opeens in het niets.

(ik wil niet dood Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
gabriël

gabriël


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 25-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken (antwerpen, belgie)

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Group: black wing artenis (spion)
Partner: chelsea you will always be my devil (L)

De onvindbare grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De onvindbare grot   De onvindbare grot - Pagina 4 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 11:17 pm

gabri nam zijn twee zwaarden en ging achter thomas aan.

(naar waar gade gij)
Terug naar boven Ga naar beneden
Caltha
Admin
Caltha


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Antwerpen

Character sheet
Leeftijd: 20 Jaar
Group: The Angels [Ikzelf]
Partner: Thomas,,x3 Blase? Jij blijft in mijn hart

De onvindbare grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De onvindbare grot   De onvindbare grot - Pagina 4 I_icon_minitimeza jun 27, 2009 11:26 pm

Caltha keek toe naar hun en zweeg. Ze voelde haar erg zwak. Ze bleef tegen de muur zitten en zcuhtte. Haar rug en hoofd bonkten als een gek. Ze keek even naar Dabria en Bale en dan even naar Artenis
Terug naar boven Ga naar beneden
https://guardianangels.darkbb.com
Thomas

Thomas


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : 13.5.18.11.19.5.13.

Character sheet
Leeftijd: 23 jaar
Group: -
Partner: Caltha x3

De onvindbare grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De onvindbare grot   De onvindbare grot - Pagina 4 I_icon_minitimezo jun 28, 2009 11:20 am

(nergens ik ben er nog Wink )
Thomas verscheen achter Gabri en stak een katana recht door zijn buik "je kan nooit al mijn krachten afnemen". Hij grijnsde even en hield de andere katana tegen gabri's keel "laat Caltha en haar baby gaan"


Laatst aangepast door Thomas op zo jun 28, 2009 11:51 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De onvindbare grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De onvindbare grot   De onvindbare grot - Pagina 4 I_icon_minitimezo jun 28, 2009 11:34 am

Artenis knielde bij Caltha neer en keek haar recht aan met een valse grijns. ''Ik zat erover te denken om je levend te verbranden. Op dezelfde manier als ik bij Blase heb gedaan. Tenzij jij een betere sugestie hebt natuurlijk'' zei hij kil terwijl hij een haarlok achter haar oor streek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Caltha
Admin
Caltha


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Antwerpen

Character sheet
Leeftijd: 20 Jaar
Group: The Angels [Ikzelf]
Partner: Thomas,,x3 Blase? Jij blijft in mijn hart

De onvindbare grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De onvindbare grot   De onvindbare grot - Pagina 4 I_icon_minitimezo jun 28, 2009 11:47 am

Caltha sloeg hem. "Blijf van me af" gromde ze. Ze keek hem kwaad aan. Ze zweeg, wat kon ze hierop nou zeggen? Ze slikte even en keek meteen weg. Ze richtte haar blik even naar Dabria die sliep. Ze keek dan naar Thomas en Gabriel. Ze stond er alleen voor,zonder krachten en weinig energie. Ze keek Artenis even aan en draaide meteen haar hoofd weg
Terug naar boven Ga naar beneden
https://guardianangels.darkbb.com
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De onvindbare grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De onvindbare grot   De onvindbare grot - Pagina 4 I_icon_minitimezo jun 28, 2009 11:58 am

Artenis wende zijn blik even af en spugde wat bloed uit. Hij greep Caltha en liep met haar stevig in haar nek vast richt de uitgang van de grot. ''Zie je Thomas daar? Als hij Gabriel al overleeft dan zorg ik er persoonlijk voor dat hij nergens meer veillig is'' snauwde hij tegen haar. Hij smeet Caltha tegen de grotwand en liep dreigend op haar af. Terwijl hij naar haar toeliep veranderde hij van zijn normale gedaante naar zijn schaduw gedaante. Bij elke stap die hij dichterbij zette verschroeide de grond onder zijn voeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Caltha
Admin
Caltha


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Antwerpen

Character sheet
Leeftijd: 20 Jaar
Group: The Angels [Ikzelf]
Partner: Thomas,,x3 Blase? Jij blijft in mijn hart

De onvindbare grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De onvindbare grot   De onvindbare grot - Pagina 4 I_icon_minitimezo jun 28, 2009 12:01 pm

Caltha schrok en voelde haar rug weer. Ze kreunde even, ze had veel pijn. Ze zag hoe hij dreigend naar der toeliep en kroop snel achteruit. Ze slikte. Angst was in haar ogen te lezen. Heel veel angst. Zonder krachten was ze echt in gevaar. Ze kroop achteruit en voelde dat ze neit verder kan. Ze schrok ervan en keek bang naar Artenis
Terug naar boven Ga naar beneden
https://guardianangels.darkbb.com
Artenis

Artenis


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 24-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Group: Ik {Black Wing}
Partner: The darkness inside me

De onvindbare grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De onvindbare grot   De onvindbare grot - Pagina 4 I_icon_minitimezo jun 28, 2009 12:14 pm

Artenis tilde Caltha weer op zodat ze een paar centimeter boven de grond zou bugelen met haar voeten. Toen Artenis haar optilde verschroeiwde hij het randje van haar kleding. ''Ik ga je laten smeken om vermoord te worden'' zei hij kil grijnzend en keek haar duivels aan met zijn vuurrode ogen. Zonder pupil en zonder witte omranding.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Gesponsorde inhoud





De onvindbare grot - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De onvindbare grot   De onvindbare grot - Pagina 4 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De onvindbare grot
Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De grot bij de bergen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Guardian Angels :: Het Donkere Gebied :: De Grotten-
Ga naar: